چاپ به روی نایلون بسته بندی قند و شکر

09129179448 واحد فروش
نایلون بسته بندی قند و شکر

با توجه به پر فروش بودن قند و شکر به صورت فله ای و بسته بندی در فروشگاه ها و هایپر مارکت ها می توانید برای سفارش چاپ نایلون بسته بندی قند و شکر با طرح و برند مد نظر، اقدام نمایید. به عبارتی دیگر با این روش تبلیغاتی، می توانید بازدهی بسیار بالایی را با کمترین سرمایه، به دست آورید.

کارا پلاست
کارا پلاست

بسته بندی قند و شکر

امروزه با بسته بندی انواع مواد غذایی و خوراکی کمک بزرگی در زمینه رعایت بهداشت شده است، با این روش تمامی محصولات از آلودگی ها، تغییر مزه، بو و رنگ در امان می مانند. اگر دقت کرده باشید انواع محصولات خوراکی مانند غذاها و ساندویچ ها، لبنیات، حبوبات، قند و شکر و.... به صورت بسته بندی با برند های مختلف در فروشگاه و سوپر مارکت و.... در ابعاد مختلف عرضه می شوند. قصد داریم در ادامه به معرفی انواع بسته بندی نایلون قند و شکر و فروش عمده نایلون تبلیغاتی بپردازیم با ما همراه باشید. 

چاپ بر نایلون بسته بندی قند و شکر

چاپ نایلون قند و شکر

چاپ نایلون بسته بندی قند و شکر از بهترین روش ها هم در زمینه تبلیغات هم در زمینه رعایت بهداشت، محسوب می شود زیرا از تغییر رنگ، بو، طعم محصولات ذکر شده جلوگیری می نماید. بسته بندی قند انواع مختلفی دارد در بسیاری از مغازه ها قند و شکر را به صورت فله ای می فروشند که در هر صورت بر نایلون بسته بندی قند و شکر چه به صورت فله ای چه در ابعاد های کوچک، قابلیت چاپ پذیری دارد. از دیگر محصولات بسته بندی شده موجود در بازار که با برند های مختلف در فروشگاه ها عرضه می شود می توان به چاپ نایلون حبوبات اشاره کرد.

فروش عمده چاپ نایکس بسته بندی قند و شکر 

نایلون قند و شکر

اگر به دنبال سفارش چاپ نایلون و نایلکس بسته بندی شکر و قند به صورت عمده هستید می توانید به مجموعه کارا پلاست مراجعه نمایید، این مجموعه اماده ارائه خدمات چاپ بر انواع نایلون اعم از چاپ نایلون رنگی، چاپ برند و طرح مد نظر شما و..... با بالاترین کیفیت و ماندگاری بالا به قیمت مقرون به صرفه می باشد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه فروش عمده نایلون تبلیغاتی می توانید با ما در ارتباط باشید.

مشخصات کلی چاپ بر بسته بندی قند

انواع نایلون بسته بندی شکر

مشخصات چاپ نایلون بسته بندی قند و شکر

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

قیمت چاپ نایلون بسته بندی قند و شکر

قیمت نایلون بسته بندی قند

قیمت چاپ بر انواع نایلون بسته بندی قند و شکر به عوامل مختلفی مانند نوع نایلون، ضخامت، طرح، ابعاد، تعداد رنگ درخواستی و .... دارد. همانطور که کمی قبل تر گفته شد، انواع بسته بندی محصولات فوق در فروشگاه ها با برند های مختلف توزیع می شود شما می توانید برای چاپ طرح درخواستی خود و یا طرح های از پیش ساخته شده مجموعه ما، به قیمت تولیدی به صورت عمده اقدام نمایید. جهت استعلام قیمت و سفارش چاپ بر بسته بندی شکر و قند با واحد فروش، تماس حاصل نمایید.

انواع بسته بندی قند و شکر

  • بسته بندی قند و شکر با وزن بالا

قیمت نایلون بسته بندی فله ای

برای بسته بندی پلاستیک قند که وزن بالایی را باید تحمل کند بیشتر از نایلون سایز بزرگ ضخیم به همراه تک رنگ چاپ استفاده می شود، یکی از مهم ترین عوامل در تولید این نوع از نایلون کیفیت بالا، قابلیت کشش وزن زیاد و بهداشتی بودن به علت تماس با قند یا شکر است که کارا پلاست کیفیت تولید و چاپ را به صورت تضمینی با بالاترین کیفیت و ماندگاری بالا به مشتریان ارائه می دهد.

  • بسته بندی پاکتی قند و شکر

بسته بندی پاکتی قند و شکر

اگر هدف شما فروش قند و شکر تولیدیتان در بازار های عمومی یا همان فروشگاه های مواد غذایی است، می توانید از باکیفیت ترین نوع بسته بندی قند و شکر استفاده کنید که به اصطلاح به این نوع از بسته بندی پاکتی می گویند که دارای ظاهری بسیار جذاب است و می توانید تاثیر مستقیمی در فروش شما داشته باشد. مانند (پاکت های ساده، زیپ کیپ، پاکت ایستاده و پاکت کاست دار)

  • قند و شکر بسته بندی تک نفره

قند و شکر بسته بندی تک نفره

بسته بندی تک نفره مناسب ترین و بهداشتی ترین شیوه سرو قند و شکر در هتل ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و… است که از پرفروش ترین محصولات محسوب می شود.

  • بسته بندی نایلون قند و شکر به صورت دسته دار

این نوع بسته بندی از سری محصولات پر طرفدار به دلیل حمل و نقل، جابه جایی آسان و راحت است.

بسته بندی نایلون قند و شکر به صورت دسته دار

  • بسته بندی نایلون قند و شکر دسته دار برای فروش های کیلویی

فروش قند و شکر به صورت کیلویی نیز رواج دارد که بیشتر در پلاستیک های دسته رکابی به فروش می رسند از همین جهت انواع نایلون دسته دار در تمام ابعاد نیز به فروش می رسد.

بسته بندی کیلویی شکر


  • آیا می توان از نایلون رکابی برای بسته بندی قند و شکر استفاده کرد؟

    بله، در حمل و نقل آسان و جذب مشتری هم بسیار موثر است.

  • هزینه ی بسته بندی قند و شکر چقدر است؟

    با توجه به متفاوت بودن بسته بندی قند و شکر، قیمت ها متغیر است. شما می توانید برای استعلام قیمت با ما تماس حاصل نمایید.

  • برای بسته بندی قند و شکر، نایلون بهتر است یا پاکت؟

    برای بسته بندی قند و شکر نایلون به دلیل تحمل وزن محصولات و قابلیت چاپ پذیری، بسیار مناسب است.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید