چاپ به روی انواع نایلون رکابی با قیمت ارزان

09129179448 واحد فروش
نایلون رکابی

نایلکس رکابی از ضروری ترین محصول برای فروشگاه، سوپرمارکت و مغازه و..... به منظور ارائه خدمات و جابه جایی محصولات خریداری شده می باشد که فروشگاه ها از طریق چاپ بر نایلکس رکابی می توانند امتیاز تبلیغات را دریافت نمایند و در زمینه ی فروش بسیار موفق شوند.

کارا پلاست
کارا پلاست

نایلون رکابی

قیمت چاپ نایلکس رکابی

نایلکس رکابی چیست؟

نایلکس دسته دار رکابی همان پلاستیک یا نایلون موجود در فروشگاه های زنجیره ای است که علاوه ی بر جنبه ی تبلیغاتی به منظور جابه جایی محصولات خریداری شده به مشتریان ارائه داده می شود. این مراکز خرید به صورت عمده در تعداد بالا انواع نایلون رکابی را با توجه به نوع محصولات خود سفارش می دهند. برای آنکه در زمینه ی تبلیغات موفق باشد و در این راه کمترین هزینه ها را انجام دهید تنها از راه چاپ تبلیغات بر روی نایلون، به کسب و کار خود رونق ببخشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات با بهترین کیفیت در زمینه ی چاپ نایلون با تیم حرفه ای کارا پلاست تماس حاصل نمایید.

لیست قیمت چاپ نایلون رکابی

ویژگی نایلکس رکابی چیست؟

  • مقاومت بالا در برابر پارگی
  • مقاومت در مقابل رطوبت
  • دارای رنگ بندی متنوع
  • جابه جایی آسان
  • مناسب برای فروشگاه های زنجیره ای، پوشاک و...
  • قیمت مناسب

قیمت چاپ نایلون رکابی

تفاوت نایلون و نایلکس رکابی 

نایلون در دو نوع نایلون خشک(مات) و نایلون نرم( انعطاف پذیر، شفاف و براق ) است. نایلون داری جنس نرم اما نایلکس دارای جنسی خشک است از همین رو اگر نایلون را در دست خود مچاله کنید صدای زیادی از خود تولید نمی کند اما اگر نایلکس را در دست خود مچاله صدای بسیار زیاد تولید می کند.به طور کلی نایلون دارای مقاومت کم تر اما نرمی بیشتری نسبت به نایلکس دارد اما نایلکس دارای مقاومت بیشتر همراه با خشکی بالا تر است.

چاپ نایلکس رکابی

چاپ نایلون و نایلکس دسته رکابی

چاپ نایلون یکی از راه های مفید و مقرون به صرفه ی تبلیغات است که البته بازدهی بسیار خوب  و بالایی دارد که برای مثال می توان به نایلکس دسته دار فروشگاه افق کروش، رفاه، هایپرستار و... اشاره کرد اگر قصد پیشرفت در زمینه ی فروش با کمترین هزینه دارید می توانید با مجموعه ی کارا پلاست به منظور سفارش چاپ بر نایلکس به صورت عمده با بالاترین کیفیت، تماس حاصل نمایید.

 واحد فروش 09129179448

قیمت چاپ نایلکس رکابی

قیمت چاب نایلون دسته رکابی به عوامل مختفی مانند ضخامت، نوع پلاستیک، نوع چاپ و طرح و... بستگی دارد در هنگام انتخاب شرکت چاپ باید مهم ترین هدف هزینه ی تبلیغات و ارائه ی خدمات چاپ با بالاترین کیفیت باشد. متقاضیان می توانند با اعتماد و سفارش چاپ نایلکس رکابی به مجموعه ی کارا پلاست از بهترین و با کیفیت ترین خدمات چاپ طرح بر نایلون برخوردار باشند.

کاربرد نایلون رکابی چیست؟

برای فروشگاه مواد غذایی، پوشاک، مراکز خرید، داروخانه، قصابی، مرغ فروشی و..... برای جابه جایی آسان محصولات و توسعه ی تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. فروشگاه زنجیره ای 
  2. مراکز خرید
  3. پروتئین فروشی
  4. لبنیاتی و ....

مشخصات چاپ بر نایلون و نایلکس رکابی

قیمت نایلون رکابی سفید

مشخصات چاپ کیسه دسته رکابی

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
رنگ پلاستیک شفاف
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

انواع نایلون رکابی

نایلون رکابی

  • نایلکس رکابی مشکی

این نمونه بیشتر در مواردی کاربرد دارد که فروشنده درخواست دارد تا داخل مشما به هیچ وجه مشخص نشود، که این عامل در صورتی امکان پذیر است که طرف تولید کننده رنگ پاشی باکیفیت و 100% انجام دهد، اگر کیفیت تولید به صورت و رنگ پاشی به خوبی انجام نشود درون نایلون با نور خورشید به مشخص می شود.

  • نایلون دسته  رکابی رنگی

کارا پلاست قادر به تولید انواع نمونه های پلاستیک دسته رکابی در تمام رنگبندی ها اعم از صورتی، سبز، بنفش، زرد و... است، از همین رو می تواند انواع نایلکس و نایلون رنگی را تولید کند.

  • پلاستیک رکابی شیری

بیشتر میزان سفارش برای پلاستیک دسته رکابی در دو رنگ پایه سفید ( شیری ) و مشکی است، که یکی از بهترین رنگبندی های پایه برای چاپ نمونه نایلون سفید و سیاه است.

  • نایلکس رکابی رولی

بسیاری از فروشگاه ها برای سهولت و سادگی در استفاده نمونه های پرفراژ ( قابلیت برش دستی پلاستیک ) پلاستیک دسته دار را استفاده می کنند.


  • قیمت عمده چاپ نایلون دسته رکابی چقدر است؟

    با توجه به متفاوت بودن انواع چاپ ها، می توانید برای استعلام قیمت با تیم حرفه ای کارا پلاست تماس حاصل نمایید.

  • نایلون رکابی بهتر است یا نایلکس رکابی؟

    نایلکس رکابی با توجه به مقاومتی که دارد بهترین انتخاب برای جابه جایی محصولات است.

  • آیا نایلکس قابلیت چاپ پذیری دارد؟

    بله نایلکس رکابی قابلیت چاپ پذیری دارد و می توان با مراجعه به گروه چاپ کارا پلاست از خدمات چاپ در زمینه ی تبلیغات با کمترین هزینه بهره ببرید.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید