مواد اولیه نایلون چیست؟

09129179448 واحد فروش
مواد اولیه نایلون از چه چیزی ساخته شده است؟

نایلون، نایلکس، پلاستیک از محصولات مهم و کاربردی برای جابه جایی و فروش محصولات فروشگاه، سوپرماکت، مغازه، پروتئین فروشی است که جنبه ی تبلیغاتی هم از طریق چاپ نایلون دارد. نایلون مدل و کاربرد متفاوتی دارد که لازم است برای ارائه ی محصولات خود، نایلکس مناسب را انتخاب نمایید، در ادامه به معرفی انواع نایلون و مواد اولیه جهت تولید آن می پردازیم، با ما همراه باشید.

کارا پلاست
کارا پلاست

مواد اولیه نایلون

انواع نایلون

نایلون و نایلکس که امروزه در اغلب اصناف مورد استفاده قرار می گیرد باهم از زمان تولید تا تبدیل به پلاستیک تفاوت های قابل توجهی دارند که بسیاری از متقاضیان از آنها اطلاعی ندارند. در ادامه به معرفی مواد اولیه تولید نایلون و ویژگی این محصول می پردازیم، با ما همراه باشید.

نایلون چیست؟

تولید انواع نایلون

امروزه در فروشگاه زنجیره ای، فروشگاه (پوشاک، کیف و کفش)، رستوران، سوپرمارکت، مغازه و ... از نایلون استفاده می شود اما اغلب به جای نایلون، از عنوان نایلکس و پلاستیک، کیسه و ... استفاده می کنند در صورتی که هر کدام مواد اولیه و کاربرد متفاوتی دارند که مرسوم ترین و بهترین آن ها، نایلون است که به دلیل دارا بودن قابلیت و ویژگی ها نسبت به سایر محصولات ذکر شده، برتری دارد. جهت چاپ نایلون فروشگاهی برای جذب مشتری و افزایش میزان فروش، با مجموعه ی کارا پلاست تماس حاصل نمایید.

مواد اولیه نایلون چیست؟

قیمت مواد اولیه نایلون

اولین الیاف ساخته شده توسط بشر نایلون است، این محصول که از زمان‌ های قدیم جزو یکی از پر استفاده‌ ترین محصولات قرار گرفت، با تلاش و تحقیق دانشمندان در مورد این موضوع که با اتصال چه مولکول‌ هایی نایلون به وجود می‌ آید، ساخته شد. با آزمایش‌ های فراوان در نهایت آنها توانستند ماده‌ ای کشسان را تولید کنند که پس از سرد شدن، بسیار کارایی بالایی داشت. امروزه نایلون به عنوان عضوی جدایی ناپذیر از زندگی‌ روزمره ما دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن‌ ها مواد اولیه متفاوتی دارند. مواد اولیه‌ای که در تولید نایلون مورد استفاده قرار می‌گیرد، مواد پلیمری هستند. عموما از پلی اتیلن به عنوان پلیمر پایه در تولید نایلون‌ها و نایلکس‌ها استفاده می‌شود. با ایجاد ترکیب میان گاز طبیعی و نفت خام، سنتز شیمیایی در اتیلن موجود در آن‌ها رخ می‌دهد. در اثر این پدیده پلی اتیلن تولید می‌شود. ساختار پلیمرها در اثر کنار هم قرار گرفتن زنجیره‌ای بلند از منومرها به وجود می‌آید. در پلی اتیلن نیز زنجیره‌ای بلند از اتم‌های کربن به صورت دو به دو با پیوندهای دوگانه به هم متصل شده‌اند و در شاخه‌های آن‌ها نیز اتم‌های هیدروژن به کربن‌ها وصل می‌شوند.

پلی اتیلن‌ها به عنوان گروهی از مواد پلیمری، دارای خواص فیزیکی و شیمیایی مشخصی هستند. بسیار مرسوم است که به کمک اضافه کردن برخی مواد افزودنی به پلیمرها، خواص آن‌ها را تقویت کرد. در تولید نایلون‌ها، مواد افزودنی را به منظور ارتقای مقاومت کشسانی، تنظیم شبکه ساختاری و افزایش شفافیت سطح نایلون‌های پلی اتیلنی انجام می‌دهند.

ویژگی نایلون

قیمت انواع نایلکس و نایلون

  • قابلیت چاپ پذیری و ماندگاری بسیار بالا
  • قابلیت کشسانی و تحمل وزن سنگین محصولات
  • دارای مدل و ابعاد متنوع
  • قیمت مقرون به صرفه
  • قابلیت سفارش به صورت عمده

نایلون چه کابردی دارد؟

تولید نایلون

از نایلون و نایلکس در بسیار از فروشگاه مواد غذایی و پوشاک، میوه فروشی، خرازی، سوپرمارکت و مغازه، رستوران و فست فودی و ..... برای بسته بندی و ارائه محصولات به مشتری جهت جابه جایی آسان کالای خریداری شده و جذب مشتری به منظور بالا بردن میزان فروش، مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع نایلون 

مواد اولیه نایلکس

  • نایلون بسته بندی ذغال
  • نایلون دسته موزی
  • نایلون بسته بندی خاک
  • نایلون قطعات خودرو
  • نایلون دستمال کاغذی
  • نایلون گچ و سیماننایلون حبوبات
  • نایلون خیاری
  • نایلون نان

قیمت چاپ بر نایلون

قیمت چاب بر نایلون به مواردی اعم از طرح، مدل، رنگ و مواردی مشابه بستگی دارد با تماس با کارشناس فروش مجموعه ی ما می توانید طرح ها ی از پیش ساخته شده را دریافت کرده و پلاستیک تبلیغاتی شیک و ساده را دریافت نمایید. جهت ثبت سفارش طرح تبلیغ بر انواع پلاستیک در مدل های دسته بند دار، دسته موزی، دسته تقویت با بالاترین کیفیت به صورت عمده با ما تماس حاصل نمایید.

مشخصات چاپ نایلون فروشگاهی

نایلون فروشگاهی

مشخصات نایلون بسته بندی

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های opp و cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

تفاوت نایلون و نایلکس

تفاوت نایلکس و نایلون

 نایلکس به علت کدر بودن، چاپ پذیری بسیار کم، نداشتن قابلیت کشسانی مناسب برای فروشگاه ها، بسته بندی پوشاک، مواد غذایی، غلات و حبوبات، خاک و ذغال و..... مناسب نمی باشد و سفارش چاپ بر نایلون برای بسته بندی محصولات قید شده بسیار انتخابی هوشمندانه ای بوده و حتما در زمینه ی فروش، تبلیغات موفق می شوید زیرا تبلیغ از روش چاپ بر نایلون، چاپ بر نایلکس، چاپ بر پلاستیک ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش محسوب می شود و به سرعت وارد عرصه کار در بازار فروش شده و به محبوبیت می رسید که دلیل آن هم جذب مشتری از راه بسته بندی های چاپ شده با طرح فوق العاده شیک می باشد.

  • نایلکس  برخلاف نایلون‌ دارای سطحی کدر بوده و نور را منعکس نمی‌کند از طرفی هم به سختی قابل تغییر هستند.
  • در زمینه چاپ، برای محصولات نایلونی از چاپ براق استفاده می‌شود ولی در چاپ  برروی محصولات نایلکس، به دلیل کدر بودن آن‌ها تفاوت زیادی بین چاپ پی وی سی و براق وجود ندارد با این حال چاپ پی وی سی مقرون به صرفه تر است.
  •  محصولات نایلکس را می‌توان در وسایلی با لایه‌های بسیار نازک یا فوق‌العاده نازک تولید کرد در مقابل محصولات نایلونی در شرایطی‌ هستند که تولید چندین ورقه نایلون به آسانی از یک کیلوگرم از ماده اولیه بدست می‌آیند.
  • نایلون هنگام مچاله شدن سر و صدای کمی ایجاد می‌کند در حالیکه نایلکس صدای خش خش ایجاد می کند. 

  • مواد اولیه نایلون چیست؟

    مواد اولیه‌ای که در تولید نایلون مورد استفاده قرار می‌گیرد، مواد پلیمری هستند.

  • چقدر سرمایه برای چاپ بر نایلون لازم است؟

    با مراجعه به مجموعه ی کارا پلاست می توانید با کمترین هزینه، برای چاپ بر نایلون اقدام نمایید.

  • تفاوت نایلون و نایلکس چیست؟

     نایلکس به علت کدر بودن، چاپ پذیری بسیار کم، نداشتن قابلیت کشسانی مناسب برای فروشگاه ها، بسته بندی پوشاک، مواد غذایی، غلات و حبوبات، خاک و ذغال و..... مناسب نمی باشد و بهترین انتخاب استفاده از نایلون است.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید