تولید و چاپ انواع نایلون بسته بندی ذغال با قیمت ارزان

09129179448 واحد فروش
نایلون بسته بندی ذغال

برای فروش ذغال به صورت عمده و حمل و نقل آسان آن ها لازم است که به صورت بسته بندی همراه با چاپ نوع ذغال، برند و ثبت تعداد آن در داخل هر پاکت کاغذی یا نایلون بسته بندی، عرضه شود. نکته ی مهم این قسمت، استفاده از نایلکس بسته بندی ذغال برای جلوگیری از پارگی و از بین رفتن آن در مقابل رطوبت می باشد، همچنین می توانید برای ثبت سفارش چاپ بر روی کیسه بسته بندی ذغالی با کارا پلاست تماس حاصل نمایید.

کارا پلاست
کارا پلاست

سفارش چاپ روی نایلون بسته بندی ذغال

ذغال در مدل، مشخصات و کاربرد متنوع عرضه می شود که لازم است هر کدام در پاکت مخصوص خود، بسته بندی شود. برای آنکه مشتری بتواند به راحتی ذغال مد نظر را خریداری نماید باید نوع آن بر روی نایلون بسته بندی ذغال چاپ شود. مجموعه ی کاراپلاست کار چاپ برند، شرکت، نوع زغال را بر روی انواع نایلکس بسته بندی ذغال با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

ساختار بسته بندی زغال چگونه است؟

ساختار بسته بندی ذغال می تواند از نایلون، کاغذ، سلفون و کارتن باشد که از پرفروش و باکیفیت تر از موارد ذکر شده نایلون یا همان نایلکس است که در مقابل پارگی و رطوبت بسیار مقاوم بوده و جهت نگهداری انواع ذغال در تعداد بالا بسیار مناسب است.

ویژگی نایلکس ذغال

•    تولید در ابعاد متنوع
•    تحمل وزن ذغال در تعداد بالا
•    امکان چاپ در انواع طرح ها
•    مقاومت در مقابل رطوبت
•    مقاومت در مقابل پارگی

انواع ذغال برای بسته بندی پلاستیک

می توانید بر روی نایلکس بسته بندی طرح، برند، نام شرکت و نوع ذغال را بر روی پلاستیک برای چاپ، سفارش دهید. در ادامه به معرفی برخی از انواع ذغال می پردازیم، با ما همراه باشید.

  1. ذغال کبابی

  2. ذغال چینی

  3. ذغال قالبی

  4. ذغال لیمو

  5. ذغال سنتی

  6. ذغال بامبو

فروش و قیمت چاپ کیسه ذغالی 

اگر قصد فروش بسته بندی های ذغال به صورت عمده دارید یکی از مهم ترین و موثرترین کار جهت فروش بالای شما، انتخاب بسته بندی شیک و مناسب همراه با چاپ برند و اطلاعات محصول می باشد. قیمت چاپ برروی نایلون بسته بندی ذغال بستگی به طرح، رنگ، متن، تصویر و موارد دیگر دارد که می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تفاوت بسته بندی نایلکس نسبت به پاکت کاغذی

بسته بندی نایلونی به دلیل قابلیت چاپ طرح های خاص و رنگی، حمل و نقل آسان، مقاومت دربرابر پارگی نسبت به پاکت کاغذی برتری دارد اما بسته بندی کاغذی در ایجاد دسته برای حمل و نقل بسیار دشوار است همچنین قابلیت چاپ پذیری بسیار پایینی دارد.

کیسه ذغال دسته دار

کیسه ذغال در مدل های متنوع تولید می شود که از بهترین و محبوب ترین های آن، نایلون ذغال دسته دار جهت حمل و نقل آسان، استفاده برای پیک نیک در طبیعیت و مواردی مشابه به کاربرد های ذکر شده، می باشد که به دلیل دارا بودن دسته نسبت سایر مدل های تولید شده برای متقاضی بسیار مناسب بوده و همین امر موجب افزایش رضایت مشتریان شده است که این مورد نقش بسیار موثری در افزایش فروش ذغال برای شما می باشد.

خرید نایلون بسته بندی زغال از کارا پلاست

جهت خرید بسته بندی نایلونی ذغال با چاپ طرح درخواستی خود، درمدل های متنوع به صورت عمده می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت، با مجموعه ی کارا پلاست تماس گرفته و مشاوره ی رایگان جهت سفارش بهترین مدل برای چاپ برروی کیسه ذغالی با طرحی شیک و خاص، دریافت نمایید.


  • ویژگی نایلکس بسته بندی ذغالی چیست؟

    1. مقاومت در برابر پارگی 2. مقاومت در برابر رطوبت 3. قابلیت چاپ پذیری بالا

  • کدام مدل پیشنهاد کاراپلاست برای خرید بسته بندی ذغالی می باشد؟

    می توانید نایلون بسته بندی ذغالی از نوع دسته دار را که قابلیت حمل و نقل آسان دارد، خریداری نمایید.

  • آیا امکان چاپ برروی بسته بندی ذغال وجود دارد؟

     بله، امکان چاپ طرح های آماده و اختصاصی برای نایلون ذغال وجود دارد.

  • از کیسه بسته بندی ذغالی برای چه نوع ذغال هایی می توان استفاده کرد؟

    از این نوع بسته بندی می توان برای انواع ذغال ها اعم از بلوط، کبابی، لیمو و.... استفاده کرد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید