کارا پلاست تولید کننده انواع نایلون بسته بندی در تهران

09129179448 واحد فروش
تولید کننده نایلون بسته بندی
مجموعه ی کاراپلاست آماده ی ارائه ی خدمات چاپ بر روی انواع نایلون، نایلکس و پلاستیک جهت بسته بندی و وکیوم محصولات به منظور حفظ کیفیت آن ها صورت می گیرد. بسته بندی محصولات شامل نایلون دسته موزی، نایلکس دسته رکابی، راه راه، دسته دار، شیری و... می باشد.
کارا پلاست
کارا پلاست

تولید کننده نایلون بسته بندی

سفارش چاپ بر نایلکس

نایلکس و نایلون چیست؟

ساختار نایلون نوعی پلیمر صنعتی می باشد که در زیر شاخه پلی اتیلن قرار می گیرد و در صنعت به عنوان پلی اتیلن سبک یا همان LDPE شناخته شده است و جزء الیاف مصنوعی به شمار می رود. از کابرد نایلکس می توان برای بسته بندی پوشاک، خشکبار، میوه و صیفی جات و... جهت تبلیغ و عرضه ی محصولات با کمترین هزینه با بازدهی بالا در زمینه ی فروش می توان اشاره کرد. شما می توانید نایلون را به صورت کیلویی، بسته ای، رولی با بالاترین کیفیت به صورت عمده به قیمت تولید خریداری نمایید این نوع بسته بندی دارای ویژگی و قابلیت های متنوع می باشد که موجب محبوب شدن آن در بین طرفداران شده است، جهت اطلاعات بیشتر از قیمت و نحوه ی سفارش چاپ نایلون با مجموعه ی کاراپلاست همراه باشید.

بهترین نوع بسته بندی محصولات

هزینه ی چاپ نایلون و نایلکس

اقتصادی ترین و به صرفه ترین مدل بسته بندی مواد غذایی و محصولات استفاده از نایلون بسته بندی است که بسیار مقاوم، دارای دوام عمر بالا و قابلیت چاپ پذیری با بالاترین کیفیت را دارد. متقاضیان می توانند با توجه به محصولاتی که قصد عرضه کردن آنها را دارند، نایکس تبلیغاتی را در ابعاد و ضخامت همان سفارش دهند. پلاستیک ها دارای مدل و طرح متنوع می باشد که هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند که در ادامه به معرفی آن ها و شرح ویژگی هرکدام می پردازیم.

انواع نایلون بسته بندی

  • نایلون فروشگاهی

در فروشگاه پوشاک و مواد غذایی برای جابه جایی محصولات خریداری شده استفاده از نایلکس ضروری است و شما می توانید به جای عرضه ی نایلون بسته بندی ساده از چاپ نایلون فروشگاهی برای بالا بردن میزان فروش استفاده نمایید زیرا بهترین و به صرفه ترین روش تبلیغ می باشد که البته بازدهی بسیار بالایی هم دارد.

قیمت چاپ نایلون فروشگاهی

  • نایلون بسته بندی نان

نان از سری مواد خوراکی می باشد که در وعده ی صبحانه و غذایی سرو می شود و در هنگام تولید و عرضه ی آن لازم است که نکات و اصول بهداشتی رعایت شود بنابراین برای این امر، نان را به صورت بسته بندی عرضه می کنند مانند نان تست، نان باگت، نان لواش و... که برند سحر، سه نان، تک نان و... بر روی نایلون نان چاپ شده است.

قیمت بسته بندی نان

  • نایلون بسته بندی خاک

برای عرضه ی خاک مخصوص گل و گیاه، میوه جات، محصولات غذایی، ساختمانی، آپارتمانی و حتی خاک مخصوص حیوانی اعم از گربه و سگ به صورت عمده لازم است به صورت بسته بندی عرضه شود. برای تبلیغ، فروش بالا و کمک به مشتری برای انتخاب صحیح خاک مدنظر باید نوع خاک و اسم شرکت پخش کننده بر روی نایلون بسته بندی خاک با بالاترین کیفیت چاپ شود.

قیمت چاپ بر نایلون خاک

  • نایلون بسته بندی ذغال

ذغال انواع و مدل های متنوعی دارد که شامل ذغال کبابی، ذغال لیمو، ذغال چینی و ذغال قالبی با کاربرد های متنوع می باشد. جهت سفارش چاپ بر نایلون بسته بندی ذغال با طرح و متن دلخواه خود در ابعاد سفارشی با کارشناسان کاراپلاست تماس حاصل نمایید.

هزینه یچاپ بر بسته بندی ذغال

مشخصات فنی نایلون بسته بندی

مشخصات نایلون بسته بندی

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

ویژگی نایلون و نایلکس

قیمت نایلون میوه

  • بسیار قوی و الاستیک است.
  • بسیار سبک وزن است.
  • قابل شستشو بوده و شستشوی آن آسان است.
  • فیبر نایلون در برابر گرما، اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی نسبتا مقاوم است.
  • برای تجزیه الیاف نایلونی به مدت زمان زیادی نیاز است.
  • در برابر مواد شیمیایی و روغن ها بسیار مقاوم می باشد.

هزینه و خرید چاپ نایلون بسته بندی

قیمت چاپ نایلکس حبوبات

هزینه و قیمت چاپ بر نایلون، نایلکس، پلاستیک به عوامل مختلفی مانند نوع طرح، تعداد رنگ درخواستی، نوع نایلون بستگی دارد. متقاضیان می توانند برای چاپ طرح بر نایلکس در هر ضخامت و ابعادی به صورت عمده با بالاترین کیفیت به قیمت مناسب به فروشگاه کاراپلاست مراجعه نمایند. نایلون بسته بندی را می توانید به صورت کیلویی، رولی در تعداد بالا برای حفظ کیفیت محصولات خود، خریداری نمایید.


  • آیا چاپ بر روی پاکت کاغذی امکان پذیر است؟

    بله امکان پذیر است اما بسته بندی کاغذی قابلیت چاپ پذیری بسیار پایینی دارد.

  • سفارش چاپ بر نایلون بسته بندی چگونه است؟

    برای سفارش چاپ بر روی انواع نایلون، نایلکسو پلاستیک جهت تبلیغات با مجموعه ی کاراپلاست تماس حاصل نمایید.

  • قیمت چاپ نایلون تبلیغاتی چقدر است؟

    قیمت چاپ بر نایلون به طرح، ابعاد و ضخامت نایلون، تعداد رنگ مد نظر بستگی دارد البته برای طرح تنها قابلیت چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی امکان پذیر می باشد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید