فروش و پخش عمده نایلون و نایلکس تبلیغاتی

09129179448 واحد فروش
فروش عمده نایلون تبلیغاتی

تبلیغات از روش چاپ نایلون از محبوب ترین روش های تبلیغات در زمینه ی جذب مشتری برای فروشگاه، بوتیک، سوپر مارکت، برند و کارخانه ها محسوب می شود. شما می توانید با کیفیت ترین چاپ انواع طرح ها را با بالاترین ماندگاری بر روی نایلکس تبلیغاتی، به مجموعه کارا پلاست بسپارید.

کارا پلاست
کارا پلاست

فروش عمده نایلون

چاپ نایلکس تبلیغاتی عمده امروزه بالاترین بازخورد را برای فروش کالا و جا انداختن برند در میان بازار را داشته است البته از لحاظ هزینه هم، چاپ نایلون فروشگاهی به صورت عمده از کمترین هزینه بر خوردار است به عبارتی دیگر با کمترین سرمایه می توان در میان مردم و بازار محبوبیب را به دست آوریم. اگر برای شروع کار و نحوه ی سفارش عمده چاپ نایلون تبلیغاتی، اطلاعاتی ندارید با ما همراه باشید.

فروش عمده نایلون تبلیغاتی

چاپ بر نایلون عمده

چاپ نایلکس و نایلون در سرعت فروش محصولات بسیار موثر هستند اما باید این امر را به چاپخانه معتبر بسپاریم تا در ماندگاری طرح و رنگ تبلیغ سفارشی در مدت زمان طولانی، آسودگی خاطر داشته باشیم البته اولین قدم ما در این راه، انتخاب صحیح و مناسب نایلون است که با کالایی که قرار است همراه با آن، ارائه دهیم تناسب داشته باشد به عبارتی دیگر نایلونی را انتخاب نماییم که تحمل وزن محصولات ما را داشته باشیم و هم قابلیت چاپ پذیری را دارا باشد.

مجموعه کارا پلاست دارای سابقه ی درخشان در زمینه فروش عمده نایلون تبلیغاتی به قیمت تولیدی و با بالاترین کیفیت می باشد. شما می توانید برای سفارش انواع چاپ نایلکس به صورت عمده از طریق تماس با واحد فروش اقدام نمایید.

قیمت عمده چاپ نایکس تبلیغاتی

قیمت چاپ عمده نایلون تبلیغاتی

اگر قصد موفقیت در زمینه فروش محصولات خود دارید می توانید راه های مختلف تبلیغات را امتحان نمایید که پیشنهاد ما، چاپ بر نایلون دسته دار به صورت عمده است که بسیار مقرون به صرفه می باشد و با کمترین سرمایه می توان انجام داد. قیمت چاپ پلاستیک تبلیغاتی به عوامل مختلفی به شرح زیر بستگی دارد، جهت استعلام قیمت و سفارش با ما تماس حاصل نمایید.

عوامل موثر بر تعیین قیمت عمده چاپ نایلون

  • جنس و نوع نایلون
  • ضخامت و ابعاد نایلون و نایلکس
  • طرح و تعداد رنگ درخواستی
  • تعداد نایلون برای چاپ
  • و ....

مشخصات چاپ بر نایلون تبلیغاتی عمده

چاپ عمده نایلکس تبلیغاتی

مشخصات چاپ نایلون تبلیغاتی

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

انواع نایلون تبلیغاتی برای چاپ عمده

انواع نایلون تبلیغاتی

  • نایلون دسته موزی

لیست قیمت چاپ نایلون

نایلون دسته موزی را می توانید به صورت عمده در مدل ساده و چاپ دار ( با طرح های آماده و سفارشی)، با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب از کارا پلاستخریداری نمایید، خرید دسته موزی یا دسته تقویت بهترین فرصت برای تبلیغات محصولات لوکس برای شما متقاضیان محترم می باشد. بهترین و باکیفیت ترین چاپ تبلیغات برند خود را بر روی نایلکس دسته موزی، به ما بسپارید.

ویژگی و مشخصات نایلکس دسته موزی

  1. دارای مقاومت و استحکام برای نگهداری کالای خریداری شده 
  2. قابلیت حمل و نقل و جابه جایی آسان کالای خریداری شده در فروشگاه
  3. بسته بندی شکیل و قابلیت چاپ پذیری بالا
  4. ابزار تبلیغاتی، در واقع با استفاده از نایلون دسته موزی می توانید برند و محصولات خود را تبلیغ کنید
  • نایلون زنبیلی

نایلون دسته زنبیلی

نایلون دسته زنبیلی از سری تجهیزات مهم در فروشگاه، سوپرمارکت، مغازه و .... برای جابه جایی محصولات و کالاها است که دارای ویژگی هایی اعم از قابلیت کشسانی، جابه جایی آسان، قابلیت چاپ پذیری بالا، قابل تولید در ابعاد مختلف می باشد.

  • نایلون رکابی

چاپ نایلکس رکابی

نایلکس دسته دار رکابی همان پلاستیک یا نایلون موجود در فروشگاه های زنجیره ای است که علاوه ی بر جنبه ی تبلیغاتی به منظور جابه جایی محصولات خریداری شده به مشتریان ارائه داده می شود. این مراکز خرید به صورت عمده در تعداد بالا انواع نایلون رکابی را با توجه به نوع محصولات خود سفارش می دهند. 

  • نایلون خیاری

کاربرد کیسه خیاری

نایلون خیاری با دسته ای ضخیم جهت تحمل وزن سنگین محصولاتی اعم از خیار، بادمجان، کدو، هویج و... به صورت فله ای در میدون میوه و تره بار، طراحی شده است از ویژگی پلاستیک خیاری می توان به حفظ کیفیت و تازه بودن محصولات می توان اشاره کرد. البته این نوع بسته بندی دارای کاربرد و ویژگی متنوعی می باشد اما چون در قدیم تنها برای جابه جایی و نگهداری خیار استفاده می کردند در بازار به عنوان کیسه خیاری معروف می باشد حتی از دیگر قابلیت های این کیسه فله ای می توان قابلیت چاپ پذیری بالایی که دارد را نام برد.


  • آیا کارا پلاست فروش عمده نایلون تبلیغاتی را دارد؟

    بله. مجموعه کارا پلاست آماده ارائه خدمات در زمینه چاپ بر انواع نایلون تبلیغاتی به صورت عمده می باشد.

  • قیمت چاپ عمده انواع نایلون چقدر است؟

    قیمت چاپ به صورت عمده از لحاط اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است، جهت استعلام قیمت با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

  • برای چاپ تبلیغات عمده پاکت کاغذی بهتر است یا نایلون؟

    برای چاپ به صورت عمده نایلون بهترین انتخاب از لحاظ چاپ پذیری بالا، قابلیت کشسانی، تحمل وزن کالا ها می باشد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید