فروش عمده نایلون بسته بندی خاک همراه با چاپ

09129179448 واحد فروش
نایلون بسته بندی خاک

کاراپلاست مرکز چاپ بر انواع نایلون بسته بندی خاک و کود اعم از نایلون دسته موزی، نایلون دسته رکابی، نایلون دسته تقویت، پلاستیک فروشگاهی و...با بالاترین کیفیت می باشد که می توانید بهترین چاپ برند و شرکت خود را برای به دست آوردن فروش و بازدهی بالا در زمینه ی تبلیغات به مجموعه ی ما بسپارید.

کارا پلاست
کارا پلاست

چاپ نایلکس بسته بندی خاک

بخش اعظمی از نایلون بسته بندی، در کارخانه و کارگاه های تولیدی خاک مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع نایلکس بسته بندی می تواند به همراه نام برند و لوگوی شرکت شما به صورت چاپ شده، عرضه شود. جهت دریافت خدمات انواع چاپ بر نایلون با کارشناسان مجموعه کارا پلاست تماس حاصل نمایید.

هزینه ی چاپ بر نایلون کود

امروزه کارخانه و کارگاه های تولیدی که اقدام به تولید خاک و کود می کنند برای عرضه ی محصولات خود در وزن سبک و سنگین نیاز به بسته بندی مقاوم و محکم دارند اما برای فروش بالا نیاز به نایلکس بسته بندی شکیل به همراه چاپ با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب دارند از این رو شرکت کاراپلاست خدمات چاپ به صورت دو رنگ و  سه رنگ ترکیبی بر انواع نایلون و نایلکس از عرض ۱۴ سانتی متر تا۹۰ سانتی متر را به نحوه احسن و با ماندگاری بالا ارائه می دهند. جهت سفارش چاپ بر نایلون بسته بندی خاک به صورت عمده به قیمت تولیدی با ما تماس حاصل نمایید.

بسته بندی خاک با چاپ

 نایلون بسته بندی خاک

فروش عمده نایلون بسته بندی خاک

بسیاری از شغل ها و اصناف برای ارائه خدمات خود از پلاستیک، نایلون و نایلکس برای عرضه ی محصولات استفاده می کنند که عرضه ی خاک و کود از این دسته شغل ها محسوب می شود که نیاز به نایلون بسته بندی مقاوم برای تحمل وزن سنگین خاک دارند. راه های مختلفی برای بالا بردن میزان فروش و افزایش مشتری در زمینه ی تبلیغات می باشد که از نمونه های آن ساعت ها وقت گذاشتن در رسانه های متنوع جهت تبلیغات و تبلیغات تناوبی، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، تبلیغات محیطی و.... می باشد که از بهترین و کم هزینه ترین روش سفارش چاپ بر نایلکس بسته بندی خاک محسوب می شود که در بازدهی تبلیغات و فروش آمار بسار بالایی دارد.

جهت چاپ نایلون و ارائه ی خدمات در بالاترین کیفیت به صورت عمده در کمترین زمان با قیمت مناسب تولیدی با ما تماس بگیرید.

چاپ بر نایلکس بسته بندی خاک

بهترین بسته بندی کود

بسته بندی از گذشته تا به امروز روشی رایج بوده است و فقط نوع بسته بندی با توجه به پیشرفت و کشف نفت خام و تبدیل آن به پلاستیک تغییر کرده است. در قدیم از کاغذ، پاکت، پارچه برای عرضه ی خاک و کود استفاده می کردند که قابلیت چاپ پذیری و مقاومت بسیار پایینی دارد اما با آمدن بسته بندی های نایلونی به بازار دیگر تولید کنندگان روش قدیم را کنار گذاشته و از خاک تولید شده را در مقدارهای تعیین شده در بسته بندی نایلکس، نایلون و پلاستیک قرار داده و عرضه می کنند که نسبت به پاکت کاغذی مزیت های بسیاری اعم از چاپ پذیری بالا، مقاومت در برابر وزن سنگینف مقاومت در برابر رطوبت و دوام عمر بالا می باشد.

انواع خاک قابل استفاده

چاپ بسته بندی خاک سگ

  1. خاک رس
  2. خاک‌ سیلتی
  3. خاک ماسه ای
  4. خاک اسکلتی
  5. خاک آپارتمانی
  6. خاک مخصوص کشاورزی
  7. خاک مخصوص کاشت گیاه
  8. خاک مخصوص حیوانات ( سگ و گربه و....)

ویژگی نایلون بسته بندی کود

چاپ بر بسته بندی خاک ساختمان

  • مقاوم در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر پارگی
  • قابلیت تحمل وزن سنگین
  • چاپ پذیری بالا
  • جابه جایی آسان و راحت
  • قیمت مناسب

تفاوت نایلون و نایلکس

بسته بندی نایلونی کود

نایلکس از پلی اتیلن سنگین است كه بیشتر به شكل پلاستیك های ركابی فروشگاهی، سفره یكبار مصرف، كیسه زباله رولی، كیسه فریزر، نایلكس چاپی ركابی، دستکش یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد البته این نوع پلاستیک بسیار کدر، خشك و مات می باشد که قابلیت تولید در ضخامت بسیار نازک به تعداد هر برگ به مقدار یك كیلو را دارد معمولا این دسته از بسته بندی بیشتر در میوه فروشی، سوپرمارکت و بنکدارها برای عرضه ی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون ساخته شده از پلی اتیلن بسیار سبک و چهارعنصر کربن، هیدورژن، نیتروژن و اکسیژن است که بسیار شفاف، دارای استحکام کششی و سختی بالا، مقاومت خوبی در برابر اسیدو قلیا دارد. از این نایلون تبلغاتی به عنوان نایلون های گلخانه ای، نایلون حبوباتی، نایلون شیرینگ، نایلون چاپی دسته بند دار، نایلون حبابداربه صورت چاپ شده و ساده مورد استفاده قرار می گیرید یکی از دلایل پر فروش بودن این محصول دارا بودن قابلیت چاپ پذیری بالا به صورت شفاف می باشد.

معایب استفاده از بسته بندی کاغذی

قیمت چاپ بر نایلکس خاک

  • مناسب برای وزن سبک
  • قابلیت چاپ پذیری بسیار پایین
  • در برابر پارگی مقاوم نمی باشد
  • در برابر رطوبت مقاوم نمی باشد
  • دوام عمر پایینی دارد
  • قابلیت چاپ پذیری بسیار پایینی دارد
  • جابه جایی بسیار سختی دارد

پاکت کاغذی کود

تولید کننده نایلون بسته بندی

چاپ بر بسته بندی کود

مجموعه ی کاراپلاست آماده ی ارائه ی خدمات چاپ بر روی انواع نایلون، نایلکس و پلاستیک جهت بسته بندی و وکیوم محصولات به منظور حفظ کیفیت آن ها صورت می گیرد. بسته بندی محصولات شامل نایلون دسته موزی، نایلکس دسته رکابی، راه راه، دسته دار، شیری و... می باشد. جهت چاپ نایلون بسته بندی خاک آپارتمانی، خاک مخصوص کشاورزی، خاک مخصوص کاشت گیاه، خاک مخصوص حیوانات ( سگ و گربه و....) با ما تماس حاصل نمایید.

مشخصات نایلون بسته بندی کود

پخش بسته بندی چاپ شده کود

مشخصات نایلون بسته بندی خاک و کود

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

عوامل موثر در قیمت چاپ نایلون بسته بندی

هزینه و قیمت چاپ بسته بندی خاک

قیمت چاپ بر نایلون خاک به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم، متقاضیان می توانند جهت استعلام قیمت و هزینه ی چاپ بر نایلکس با کارشناسان مجموعه ی کاراپلاست تماس حاصل نمایند.

  1. نوع نایلون، نایلکس، کیسه، پلاستیک
  2. ضخامت و ابعاد نایلون
  3. نوع طرح انتخابی شما
  4. تعداد رنگ( تک رنگ، دو رنگ، رنگ های ترکیبی) 

خرید و سفارش چاپ نایلکس و پلاستیک بسته بندی خاک

قیمت چاپ بر نایلکس کود

برای خرید انواع بسته بندی نایلون چاپ شده می توایند به فروشگاه ما مراجعه نمایید، مجموعه ی کارا پلاست موفق به چاپ بر انواع نایلون اعم از نایلون بسته بندی ذغال، نایلون دسته موزی، چاپ نایلون فروشگاهی و .... با بالاترین کیفیت به صورت تک و عمده به قیمت مناسب شده است. به طور کلی نایلون مدل های متنوعی در بازار موجود می باشد که شامل  نایلون دسته بندی (نایلون زنبیلی)، نایلون دسته موزی، نایلون دسته رکابی، نایلون دسته تقویت می باشد که همگی از قابلیت چاپ پذیری بالا در رنگ های ساده و ترکیبی را دارد.

آیا نایلون ها توانایی تحمل وزن خاک و کود را دارند؟

چاپ بر انواع نایلون

سوال بسیار مهمی که برای عرضه کنندگان کود و خاک پیش می آید مناسب بودن نایلون برای بسته بندی خاک می باشد که در ادامه به پاسخ این سوال می پردازیم. در هنگام بسته بندی خاک به دو نکته ی اساسی و مهم باید توجه کنید که شامل مقاومت بسته بندی و حفظ کیفیت خاک می شود. پلاستیک بسته بندی به گونه ای طراحی شده است که نه تنها باعث ضرر و زیان نمی شود بلکه برای حفظ کیفیت خاک و کود در مدت زمان زیاد بسیار مناسب و انتخاب هوشمندانه ای می باشد، در رابطه با مقاومت این نوع بسته بندی و پک کمی قبل تر به مقاومت و ویژگی آن اشاره کرده ایم.

نکات مربوط به ثبت سفارش نایلون بسته بندی

فروش انواع بسته بندی خاک

  1. انتخاب مناسب نایلون ( متناسب با وزن محصولی که قرار است به وسیله ی نایلون حمل شود)
  2. انتخاب صحیح رنگ برای چاپ ( تک رنگ باشد یا ترکیبی)
  3. انتخاب طرحی صحیح یا استفاده از طرح های پیشنهادی کارا پلاست

جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ تبلیغاتی با ما تماس بگیرید.


  • برای بسته بندی خاک نایلون بهتر است یا پاکت کاغذی؟

    از لحاظ مقاومت و حفظ کیفیت محصول بسته بندی نایلون پیشنهاد می شود.

  • برای چاپ بسته بندی خاک چند رنگ را می توان انتخاب کرد؟

    برای چاپ بر نایلون بسته بندی خاک از دو الی سه رنگ ترکیبی می توانید استفاده نمایید.

  • قیمت چاپ بر نایلکس بسته بندی کود چقدر است؟

    برای تعیین قیمت چاپ بر انواع بسته بندی به عوامل متعددی بستگی دارد، جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با مجموعه ی کاراپلاست تماس حاصل نمایید.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید