چاپ پلاستیک دستمال کاغذی

09129179448 واحد فروش
چاپ نایلون دستمال کاغذی

مجموعه ی کارا پلاست آماده ی ارائه خدمات چاپ بر روی انواع نایلون، نایلکس بسته بندی دستمال کاغذی با قیمت مناسب به صورت عمده می باشد اگر به دنبال رشد و موفقیت در زمینه ی عرضه ی انواع کلینکس کاغذی هستید تبلیغ از راه چاپ بر نایلون بهترین و اقتصادی ترین روش است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

کارا پلاست
کارا پلاست

چاپ نایلون دستمال کاغذی

خرید انواع نایلون دستمال کاغذی

کلینکس یا همان دستمال کاغذی از سری لوازم بسیار ضروری برای روزمره است که بسیار کاربردی می باشد و زیر نظر اصول و استانداردهای بهداشتی تولید شده و فاقد مسائل حساسیت زا است علاوه بر آن برای عرضه ی انواع دستمال کاغذی به منظور رعایت نکات بهداشتی در کارخانجات و کارگاه های تولیدی کاملا بهداشتی بسته بندی شده و عرضه می گردد. به طور کلی کارخانه و برند های متفاوتی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که نیاز دارند برای معرفی برند و محصولات خود انواع تبلیغات را انجام دهند که به صرفه ترین آن، تبلیغ از راه چاپ نایلون است برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

نایلون بسته بندی دستمال کاغذی

بسته بندی نایلون با توجه به حجم، شکل دستمال، تعدادی که قرار است در کنارهم قرار گرفته شود، صورت می گیرد. نایلون بسته بندی کلینکس می تواند شفاف، رنگی، سفید، طرح دار باشد که همه ی این موارد بستگی به سلیقه ی مشتری دارد اما نکته ی مهم در رابطه با ویژگی نایلون، چاپ نایلون رنگی با بالاترین کیفیت و قابلیت چاپ پذیری این محصول است.

چاپ نایلون رنگی

با توجه به این که نایلون کاربرد های متنوعی دارد و مخصوص انواع صنف ها جهت سهولت در جابه جایی محصولات و تبلیغات بین مردم طراحی شده است در مدل های نایلون رنگی ساده و نایلون رنگی با چاپ طبق سلیقه ی مشتری با بالاترین کیفیت تولید می شود.

قیمت چاپ نایلون دستمال کاغذی

چاپ بر نایلون کلینکس کاغذی

چاپ بر نایلون از مهم ترین و بهترین روش تبلیغات با بالاترین میزان بازدهی و آمار فروش است که متقاضی علاوه بر جست و جو برای تولید کننده نایلون بسته بندی باید به دنبال یک شرکت چاپ با تجربه در زمینه ی تبلیغات باشد. برای دریافت مشاوره ی رایگان و استفاده از طرح های تبلیغاتی از پیش ساخته شده جهت چاپ بر نایلون دستمال کاغذی با تیم حرفه ای کارا پلاست تماس حاصل نمایید.
واحد فروش 09129179448

کاربرد بسته بندی دستمال و کلینکس کاغذی

رستوران فست فودی
فروشگاه منزل
دفتر کار مساجد
هتل مطب
کلینیک بیمارستان

چاپ نایلون دستمال کاغذی

قیمت چاپ نایلون دستمال کاغذی

قیمت چاپ نایلون دستمال کاغذی با توجه به نوع نایلون و نایلکس، نوع طرح و .... بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت چاپ نایلکس با ما تماس حاصل نمایید، همچنین می توانید برای چاپ در تعداد بالا یه صورت عمده به قیمت تولیدی به صورت اینترنتی سفارش دهید.

ویژگی پلاستیک کلینکس کاغذی

  • مقاومت بالا
  • چاپ پذیری بالا
  • قابلیت تحمل وزن کلینکس
  • انعطاف پذیری بالا
  • قابلیت تولید در رنگبندی متنوع
  • سفارش به صورت عمده
  • قیمت مناسب

بسته بندی کلینکس کاغذی

مشخصات چاپ نایلکس دستمال کاغذی

مشخصات چاپ نایلکس دستمال کاغذی

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

انواع بسته بندی کاغذی

انواع نایلون دستمال کاغذی

  • بسته بندی مادر

همانطور که از نام این نوع پیداست این بسته بندی به عنوان بسته بندی مادر استفاده می شود و بسته بندی های تکی به صورت چند تایی در این بسته بندی قرار می گیرند، با استفاده از نایلون برای بسته بندی مادر حمل و نقل بسیار راحت تر می شود  و هزینه اضافی کارتن حذف می شود و امکان ارائه محصول با کمترین قیمت ممکنه ایجاد می شود.

  • بسته بندی تکی، اقتصادی

با استفاده از بسته بندی پلاستیکی یا همان نایلونی برای دستمال کاغذی سلولزی بسته بندی اقتصادی نامیده می شود که در اکثر موارد برای کاهش هزینه نهایی به جای استفاده از جعبه کارتنی از نمونه های نایلونی استفاده می شود.

  • بسته بندی تک برگ دستمال کاغذی

بسیاری از مشاغل همانند رستوران، فست فود، تالار، آشپزخانه و … برای تحویل یا پذیرایی غذا به ارائه دستمال کاغذی بسته بندی شده همراه با پک غذا دارند، این بسته بندی نیز قابل تولید به صورت شفاف یا چاپدار بدون محدودیت می باشد.

  • بسته بندی دستمال توالت ( دستمال کاغذی دلسی )

هیچ تفاوتی میان بسته بندی دستمال کاغذی معمولی و دلسی یا همان دستمال توالتی وجود ندارد و دقیقا مشابه هم اما با ابعاد متفاوت تولید است، این نوع بسته بندی بیشتر به صورت ۲ قلو یا چند تایی بسته بندی می شود و در اکثر موارد به صورت تکی بسته بندی نمی شوند.

  • پلاستیک در جعبه دستمال کاغذی

حتی در بسته بندی های جعبه ای دستمال کاغذی پلاستیک نیز کاربرد دارد که دلیل استفاده آن هم راحت تر بیرون آمادن دستمال کاغذی از جعبه آن است، در اکثر موارد برای این نوع بسته بندی نایلون بدون چاپ در ضخامت های پایین سفارش داده می شود.


  • هزینه ی چاپ بر نایلون دستمال کاغذی چقدر است؟

    عوامل مختلفی در تعیین قیمت چاپ بر نایلون دستمال کاغذی موثر هستند شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه کارا پلاست تماس حاصل نمایید.

  • آیا نایلون کلینس کاغذی قابلیت چاپ پذیری دارد؟

    بله، نایلون دستمال کاغذی قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید