چاپ نایلون بسته بندی سبزیجات

09129179448 واحد فروش
نایلون سبزی جات

اگر قصد ارائه انواع سبزیجات اعم از سبزی تازه، سبزی خشک، سبزی گیاهی، سبزی سرخ شده به صورت پک و وکیوم شده دارید می توانید برای بسته بندی سبزیجات به صورت عمده به همراه نام و لوگوی مد نظر به صورت چاپ شده از طریق تماس با کارشناسان مجموعه کارا پلاست، اقدام نمایید.

کارا پلاست
کارا پلاست

بسته بندی سبزیجات

امروزه در بسیاری از فروشگاه های زنجیره و سبزی فروشی ها، انواع سبزیجات تازه و خشک شده، سرخ شده را به صورت بسته بندی و وکیوم شده به عرضه می رسانند. این امر در زمینه ی بالا بردن بهداشت، نقش بسیار مهمی داشته است و متقاضیان به راحتی می توانند سبزی مد نظر را به مقدار لازم، تمیز و پاک شده به صورت بسته بندی خریداری نمایند. اگر قصد عرضه ی نایلون سبزیجات به صورت چاپ شده با نام و لوگوی شرکت، کارگاه و ... خود را دارید، با مجموعه ی کارا پلاست از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت، در تماس باشید.

بسته بندی سبزیجات

بسته بندی انواع سبزیجات

بسته بندی سبزیجات طبق نکات و اصول بهداشتی توسط کارگاه، شرکت ها تولیدی انجام می شود. نایلون بسته بندی سبزیجات به گونه ای طراحی شده است که قابلیت نگهداری و حفظ انواع سبزی را در مدت زمان مشخص، دارد همچنین دارای قابلیت کشسانی، تحمل وزن، چاپ پذیری بالا می باشد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا استفاده از نایلون برای بسته بندی از لحاظ بهداشتی مناسب است یا خیر؟ با ما برای اطلاع از مواد اولیه ساخت نایلون و سفارش چاپ نایلون با ما همراه باشید.

مواد اولیه نایلون از چه چیزی ساخته شده است؟

بسته بندی نایلون سبزیجات

امروزه نایلون از سری محصولات پرکاربرد در فروشگاه، سوپرمارکت، میوه فروشی و تره بار، پروتئینی و ... است که در کنار کاربرد هایی که دارد برای جابه جایی و نگهداری محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین، در تولید نایلون و نایلکس تمامی اصول و نکات بهداشتی رعایت شده است تا در نگهداری مواد غذایی با کوچک ترین تغییراتی اعم از فاسد شدن، تغییر طعم، بو، رنگ و .... مواجه نشویم.

قیمت چاپ نایلون سبزیجات

قیمت چاپ نایلون به توجه به نوع بسته بندی سبزی، جنس نایلون، ابعاد، طرح چاپی، تعداد رنگ لازم و تعداد نایلکس سفارشی، برآورد می گردد. شما می توانید برای چاپ بر انواع بسته بندی سبزیجات در ابعاد دلخواه خود، به تیم حرفه ای کارا پلاست مراجعه نمایید و به صورت عمده به قیمت تولیدی با بالاترین کیفیت، سفارش دهید.

ویژگی نایلون بسته بندی سبزیجات

  1. قابلیت کشسانی
  2. قابلیت جابه جایی آسان و تحمل وزن محصولات
  3. قابلیت چاپ پذیری بالا
  4. تولید در انواع ابعاد
  5. مقاوم در برابر پارگی و رطوبت
  6. قابلیت تازه نگه داشتن سبزیجات و صیفی جات

مشخصات چاپ بر بسته بندی سبزیجات

لیست قیمت بسته بندی سبزیجات

مشخصات چاپ برنایلون بسته بندی سبزیجات

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های opp و cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

انواع نایلون بسته بندی سبزیجات

  • بسته بندی سبزی تازه

بسته بندی سبزیجات تازه

تازه نگه داشتن سبزیجات می تواند مقداری مشکل باشد، اما اغلب بسته بندی پلاستیکی می تواند این کار را آسان تر کند. رطوبت سبزی ‌ها و صیفی جات تازه زیاد است و همین امر سبب می‌ شود که نیاز به شرایط خاصی برای نگهداری داشته باشند. باید توجه کرد که این محصولات پس از چیدمان تا زمانی که به دست مصرف‌ کننده برسند، از کیفیتشان کم نشود و رطوبتشان را از دست ندهند. به همین منظور نیاز به یک بسته بندی خاص دارند. یکی از بهترین روش های بسته بندی سبزیجات برای جلوگیری از تبخیر آب بافت های سبزی، استفاده از کیسه های نایلونی و سلفونی می باشد چرا که بسته بندی پلاستیکی باعث کند شدن تبخیر می شود.

  • بسته بندی سبزی خشک شده

بسته بندی سبزی خشک شده

برای پک کردن سبزیجات خشک راه های زیادی وجود دارد. استفاده از پاکت زیپدار، پاکت دو سر دوخت و پلاستیک وکیوم، از روش های متداول بسته بندی سبزیجات و صیفی جات خشک شده هستند. از آن جایی که هیچ نوع هوایی به درون محتوای این بسته بندی ها راه پیدا نمی کند، کیفیت محصول و خواص آن از جمله بو، رنگ و طعم کاملا محفوظ می ماند.

  • بسته بندی سبزیجات منجمد

چاپ بسته بندی سبزیجات منجمد

برای بسته بندی سبزیجات منجمد در منزل می توان از کیسه فریزر و یا کیسه زیپ کیپ استفاده کرد. مزیتی که زیپ کیپ نسبت به کیسه فریزر دارد این است که می توان به اندازه مورد نیاز در هر وعده سبزی را از آن خارج کرد و باقیمانده آن را برای مصرف در وعده های بعد داخل زیپ کیپ نگهداری کرد. در بسته بندی های صنعتی و کارخانه ای، اغلب از سلفون صدفی یا سلفون متالایز به شکل پاکت یا کیسه استفاده می شود. این بسته بندی ها مناسب نگهداری سبزیجات معطر منجمد و یا صیفی جات فریز شده شامل نخود فرنگی، لوبیا سبز، ذرت و… می باشد.

  • بسته بندی سبزی سرخ شده

بسته بندی سبزی سرخ شده

پس از خرد کردن سبزی می توان آن را تحویل مشتری داد و یا این که بنا به درخواست مشتری عمل تفت دادن و پختن را نیز روی سبزی انجام داد. پس از تفت دادن سبزیجات، نوبت به بسته بندی کردن آن ها می رسد. این بسته بندی می تواند به اشکال مختلف مانند ریختن در ظروف یک بار مصرف، پرس کردن دهانه آن ها و چسباندن برچسب نام و نشانی تولیدکننده آن باشد. روش رایج دیگر، استفاده از نایلون زیپ کیپ است. ارزانی، سهولت بسته بندی و نمایان بودن محصول از مزایای کیسه های زیپ کیپ است. هم چنین این کیسه ها مانند ظروف یکبار مصرف شکننده نیستند و به وسیله آن ها می توان محصول را سالم به دست مشتری رساند.

  • بسته بندی وکیوم سبزیجات

بسته بندی وکیوم سبزیجات

این بسته بندی به وسیله یک دستگاه مکش هوا و سوپاپ، هوای موجود در داخل بسته بندی تحلیه شده و باعث بسته بندی محصول می شود، یکی از مزایا این بسته بندی کاهش حجم آن است. بسته بندی با پلاستیک وکیوم می تواند سبزیجات را تازه نگه دارد، از خراب شدن سبزیجات جلوگیری کرده و رنگ، عطر، طعم و ارزش غذایی آن ها را برای مدت طولانی حفظ کند.

  • بسته بندی پاکتی

بسته بندی پاکتی

 برای محافظت بیش‌تر از سبزیجات می‌توان از این پاکت‌های ویژه بسته بندی استفاده کرد. بطور معمول از پلاستیک‌های متالایز و صدفی استفاده شده که به‌دلیل چندلایه بودن، دوام و استحکام بالایی نیز دارند. 

  • بسته بندی سبزیجات پیلوپک یا بالشت

بسته بندی سبزیجات پیلوپک

دستگاه بسته بندی پیلوپک به صورت اتوماتیک کیسه های بالشتکی شکل نایلونی را تولید کرده و به وسیله دستگاه تاریخ زن روی آن تاریخ تولید را چاپ می کند. در این روش بسته بندی مواد غذایی با سرعت بالا و بسیار سریع انجام می شود. مقاومت و استحکام کافی باعث شده تا این روش یک شیوه خوب برای بسته بندی انواع سبزیجات محسوب شود.


  • قیمت چاپ نایلون سبزیجات چقدر است؟

    هزینه چاپ نایلون سبزیجات به عوامل مختلفی بستگی دارد، جهت سفارش و استعلام قیمت با مجموعه کارا پلاست تماس حاصل نمایید.

  • معمولا برای بسته بندی سبزیجات از چه نوع بسته بندی استفاده می نمایند؟

    به طور معمول از پلاستیک‌های متالایز و صدفی استفاده شده که به‌دلیل چندلایه بودن، دوام و استحکام بالایی نیز دارند. 

  • بسته بندی وکیوم سبزیجات چگونه است؟

    این بسته بندی به وسیله یک دستگاه مکش هوا و سوپاپ، هوای موجود در داخل بسته بندی تحلیه شده و باعث بسته بندی محصول می شود، یکی از مزایا این بسته بندی کاهش حجم آن است.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید