نایلون بسته بندی قطعات خودرو (لوازم یدکی)

09129179448 واحد فروش
نایلون قطعات خودرو

شرکت هایی مانندایران خوردو، سایپا و... که انواع ماشین را تولید و به فروش می رسانند هرکدام چندین شعبه کوچک را در زمینه ی تولید قطعات کوچک خودرو دارند که باید تمامی قطعات باید به صورت بسته بندی محکم عرضه شود که پیشنهاد مجموعه ی کارا پلاست به منظور افزایش فروش و برند شدن شرکت در بازار، تبلیغ از راه چاپ بر نایلون می باشد جهت اطلاعات بیشتر و سفارش چاپ بر نایلون بسته بندی با ما تماس حاصل نمایید.

کارا پلاست
کارا پلاست

نایلون قطعات خودرو

کارخانه و کارگاه تولیدی قطعات خودرو به منظور حفظ ایمن و کیفیت قطعات کوچک مخصوص ماشین اقدام به بسته بندی از طریق نایلون، نایلکس و پلاستیک محکم می نمایند و قطعات را به صورت آکبند و وکیوم برای ارسال به مخاطب، آماده سازی می کنند. به طور کلی نایلون بسته بندی ویژگی هایی اعم از مقاومت در برابر پارگی، دارا بودن تحمل وزن قطعات، قابلیت چاپ پذیری بالایی را نسبت به سایر بسته بندی ها دارد اما موضوع مهمی که مد نظر تولید کننده می باشد معروف شدن و شناخته شدن برند در بازار است که راه های مختلف و البته با قیمت متفاوتی وجود دارد که ساده ترین و مقرون به صرفه ترین آن،  تا به امروز بوده است که می توانید بهترین و با کیفیت ترین  چاپ نایلون را به مجموعه ی کارا پلاست بسپارید.

نایلون بسته بندی قطعات ماشین

نایلون بسته بندی چند نوع است؟

سفارش چاپ نایلون خودرو

با  توجه به اینکه قطعات خودرو مدل، ابعاد، وزن متنوعی مانند پیچ، مهره و واشر تا لنت ترمز، تسمه تایم و پمپ روغنو .... دارد برای هرکدام باید بسته بندی جدا و مخصوصی در نظر گرفته شود که این نوع بسته بندی شامل نایلون زیپ کیپ، وکیوم، لب چسب، پاکت ایستاده و… می شود که همگی از انواع پلاستیک هایی هستند که می توانند برای بسته بندی لوازم خودرو مورد استفاده  قرار بگیرند که در هنگام جابه جایی و ارسال محصولات به هیچ عنوان پاره نمی شوند و مانع آسیب و صدمه رساندن به قطعات می شود.

  • نایلون زیپ کیپ
  • نایلون وکیوم
  • لب چسب
  • پاکت ایستاده

مدل و رنگ نایلون بسته بندی قطعات ماشین

قیمت چاپ بر نایلون قطعات

در کارگاه ها اولویت جنس، ضخامت و میزان تحمل نایلون برای نگهداری قطعات خودرو می باشد اما در کنار موارد ذکر شده موضوع میزان فروش، کسب اعتبار در بازار و اعتماد بین سایر تولید کنندگان و فروشندگان برای هر تولید کننده ی قطعاتی مهم است که بهترین راه هم بر اساس در نظر گرفتن پیشرفت تکنولوژی و علم، استفاده از تبلیغ به صورت چاپ نایلون رنگی با کمترین هزینه اما با بالاترین کیفیت و ماندگاری بالا است که می توانید تنها از طریق تماس با کارشناس گروه چاپ کارا پلاست جهت سفارش چاپ بر نایلون قطعات به صورت عمده اقدام نمایید.

مشخصات نایلون بسته بندی قطعات

نایلون حباب دار با قیمت

مشخصات نایلون بسته بندی

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

چاپ روی نایلون لوازم یدکی خودرو

لازم است در هنگام بسته بندی قطعات جهت ارائه ی اطلاعات بیشتر به مشتری و خریدار، تمامی موارد مربوط به مشخصات محصول، برند، قیمت، شماره تماس، گارانتی و .... چاپ شود تا اعتماد مشتریان نسبت به خودتان جذب شود اما نکته ی مهم در این زمینه انتخاب طرح، رنگ و جنس نایلون است که از نکات کلیدی و مهم در زمینه ی تبلیغات و فروش محسوب می شود.

قیمت و سفارش چاپ بر نایلون لوازم خودرو

قیمت نایلون قطعات خودرو

برای آنکه بسته بندی قطعات را با طرح و مدل خاص و با کیفیت ارائه بدهید باید جایی مناسب را انتخاب نمایید تا در زمینه ی چاپ بر نایلکس سابقه و مورد تایید سایر تولید کننندگان داشته باشند. مجموعه ی کارا پلاست با تولید نایلون بسته بندی انواع قطعات به ویژه قطعات خودرویی با چاپ طرح اختصاصی شما، آماده ی ارائه ی خدمات در سراسر کشور می باشد.

خدمات گروه کارا پلاست

  • چاپ تک رنگ تا ۶ رنگ، فلکسو، بغل کاست.
  • چاپ تک رنگ تا ۸ رنگ ته کاست، سیلندر مرکز و هلیو
  • دوخت کاوری با لب چسب و بدون لبه چسب.
  • دوخت کاوری با پرفراژ و پانچ
  • دوخت با زیپ کیپ

مدل چاپ نایلون بسته بندی لوازم یدکی 


  • قیمت چاپ بر نایلون لوازم یدکی خودرو چقدر است؟

    قیمت چاپ بر نایلون با توجه به نوع چاپ، نوع و جنس و ضخامت نایلون تعیین می شود. جهت استعلام قیمت با مجموعه ی کارا پلاست تماس حاصل نمایید.

  • نحوه ی سفارش چاپ بر نایلون بسته بندی قطعات خودرو چگونه است؟

    جهت سفارش  چاپ بر نایلکس و نایلون به طرح، رنگ و متن دلخواه تنها کافیست با ما تماس حاصل نمایید و به صورت عمده ارزان تر از همه جا سفارش دهید.

  • چه نوع نایلونی برای بسته بندی قطعات مناسب است؟

    برای بسته بندی قطعات نایلون را باید با توجه به نوع، وزن لوازم مربوط به ماشین انتخاب نمایید تا دچار خسارت نشوید.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید