چاپ نایلون رنگی به همراه قیمت

09129179448 واحد فروش
چاپ نایلون رنگی
امروزه ارزان ترین و بهترین روش تبلیغ در بازار، چاپ بر نایلکس و نایلون رنگی با درج لوگو و برند شما است که تا به الان بهترین بازدهی و بالاترین میزان فروش را برای فروشگاه مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش، عطر فروشی داشته است. چاپ تبلیغات بر نایلون با بالاترین کیفیت را به مجموعه ی کارا پلاست بسپارید.
کارا پلاست
کارا پلاست

انواع نایلون رنگی

چاپ نایلون چیست؟

نایلون رنگی

چاپ نایلون به منظور بالا بردن میزان تبلیغات و معرفی محصولات، برند و شرکت از سوی تولید کنندگان و عرضه کنندگان در زمینه ی فروش می باشد. متقاضیان برای جذب مشتری قبل از هرچیزی برای به دست آوردن سود عالی از فروش با کمترین هزینه باید بهترین و به صرفه ترین روش تبیلغ را انتخاب نمایند که یکی از آن ها چاپ نایلون فروشگاهی با طرح و ایده از پیش ساخته شده و یا طرح مد نظر شما است که از مزایای آن رشد و پیشرفت شرکت و به دست آوردن اعتبار در بازار و میان مردم می باشد. جهت اطلاع از قیمت و سفارش چاپ بر انواع نایلکس با ما همراه باشید.

چاپ نایلون و نایلکس رنگی

نایلکس و نایلون رنگی

چاپ نایلکس رنگی می تواند در جذب مشتری بسیار موثر باشد که بسیاری از فروشگاه زنجیره ای، بوتیک و کیف و کفش فروشی، عطر فروشی و فروشگاه های اینترنتی و..... می توانند در زمینه ی تبلیغات، چاپ طرح ها و بسته بندی های شیک به منظور به دست آوردن بازدهی بالا و محبوب شدن در حوزه ی کاری خود از طریق تماس با کارشناسان مجموعه ی کارا پلاست مشاوره ی رایگان دریافت نمایند و حتی از طرح های از پیش ساخته شده بهره و ایده های ناب بگیرند همچنین می توانید برای بازده تبلیغاتی بیشتر آدرس وب سایت و یا شبکه های مجازی به همراه لوگو فروشگاه یا شرکت را روی نایلکس و نایلون چاپ کنید البته باید بدانید که در هنگان سفارش و خرید سلیقه ی مشتریان مد نظر خود را در نظر بگیرید زیرا اغلب مردم پلاستیک هایی که محتویات داخل آن مشخص نباشد را می پسندند به همین خاطر باید رنگ پاشی 100% و بی نقص بر روی نایلون صورت گیرد.

انواع نایلکس رنگی

با توجه به این که نایلون کاربرد های متنوعی دارد و مخصوص انواع صنف ها جهت سهولت در جابه جایی محصولات و تبلیغات بین مردم طراحی شده است در مدل های نایلون رنگی ساده و نایلون رنگی با چاپ طبق سلیقه ی مشتری با بالاترین کیفیت تولید می شود.

  • نایلکس رنگی ساده و دسته دار ( بدون چاپ )

خرید نایلون رنگی ساده

  • نایلکس  با چاپ

خرید نایلون رنگی چاپی

چاپ بر نایلون چند مدل است؟

  • چاپ کلیشه : در این  روش به وسیله‌ نوعی کلیشه یا شابلون طرح دلخواه خود را بر روی نایلون یا پلاستیک چاپ می‌کنیم. معمولا این روش در قدیم بیشتربرای چاپ روی پارچه  مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه شابلون و کلیشه را بر روی سیلندری قرار داده و در ادامه به آن جوهر اضافه می‌کنند و سپس از آن سیلندر را روی نایلون یا پلاستیک مورد نظر قرار می‌دهند؛ بعد با کمی فشار طرح دلخواه بر روی نایلون چاپ می شود. چاپ نایلون کیلویی به این روش ممکن خواهد بود.

چاپ کلیشه کارا پلاست

  • چاپ سیلک روی نایلون : این روش به صورت دستی انجام می‌شود و معمولا برای سفارشاتی با  تعداد کم استفاده شده و به صورت تکی و چاپ روی آنها انجام می‌شود. یکی از معایب این روش کیفیت نسبتاً پایین چاپ آن نسبت به سایر روش‌های چاپ بر روی پلاستیک و نایلون است. در چاپ سیلک، طرح دلخواه را روی صفحه‌ای توری قرار داده و بخش‌هایی ازصفحه که فاقد تصویر و طرح  است با ماده‌ای شبیه به موم پوشانده  و به این ترتیب شابلون یا همان کلیشه چاپ آماده می‌شود و در آخر جوهر یا رنگ چاپ را روی شابلون ریخته و بر اثر فشار کاردک یا غلطک طرح مورد نظر بر روی نایلون یا پلاستیک چاپ می‌شود.

چاپ سیلک کارا پلاست

  • چاپ فلکسو : چاپ فلکسو یا همان چاپ برجسته به وسیله ی شابلون انعطاف پذیر و کشسانی صورت می گیرد. این نوع بیشتر برای چاپ روی اجسام و سطوح نایلونی کاربرد دارد اما می توان از آن برای چاپ روی سطوح مختلف مانند مقوا و کاغذ و فویل استفاده نمود.یکی از مزایای این نوع چاپ سرعت بالا و و خشک شدن سریع جوهر در آن است که این ویژگی باعث شده تا در چاپ با تعداد بالا کاربرد داشته باشد، همچنین چاپ فلکسوبه علت ارزان قیمت بودن جوهر و لوازم جانبی دستگاه صرفه اقتصادی نیز دارد و به صرفه‌ تر از سایر روش‌های متفاوت چاپ بر روی نایلون نیز می‌باشد. این نوع روش غالباً در بسته‌بندی مواد غذایی نیز کاربرد دارد و بیشتر در این حوزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع چاپ به دو دسته ی چاپ استک و چاپ سیلند مرکز تقسیم می شود، چاپ استک رنگ‌ها را بصورت مجزا و تکی  با خطای بیشتری به چاپ می‌رساند اما چاپ سیلندر مرکز با دقت بیشتر و درصد خطای کمتر انواع تصاویر ترکیبی را در طرح های متنوع بر روی نایلون چاپ می‌کند.

چاپ فلسکو کارا پلاست

  • چاپ افست : این نوع چاپ به علت عدم پستی بلندی روی سطوح به چاپ هم سطح نامیده می شود.چاپ افست بیشترمناسب سفارشاتی با حجم کم بوده و اصولاً در تیراژ کم و پایین کاربرد دارد. نوشته های نایلون های فروشگاهی غالباً به این روش به چاپ می رسند.

چاپ افست کارا پلاست

  • چاپ هلیو یا هلیوگرام : این نوع چاپ از گروه چاپ‌های مقعر و گود بوده که بر خلاف چاپ فلکسو با کلیشه‌ای سیلندری که از جنس مس و یا چدن است انجام می‌شود. اما در عملکرد شبیه به چاپ فلکسو بوده و هر دو در چهار مرحله صورت می‌گیرد. اما تفاوت چاپ هلیو با فلاسکو در قیمت بالاتر آن و دقت و کارایی بهتر در چاپ است. همچنین چاپ هلیوگرام روی سطوحی از جنس نایلون و انواع سلفون در حجم بالا کاربرد دارد. در بیش از 90% موارد برای چاپ بر روی پاکت‌های بسته‌بندی مواد غذایی و غیره از این نوع چاپ استفاده می‌شود.

چاپ هلیو یا هلیوگرام

انواع کیسه پلاستیکی به همراه مشخصات 

  • پلاستیک دسته بندی

پلاستیک دسته بندی

  • پلاستیک دسته دار

پلاستیک دسته دار

  • پلاستیک دسته موزی

پلاستیک دسته موزی

  • پلاستیک دسته تقویت

پلاستیک دسته تقویت

مشخصات چاپ پلاستیک رنگی

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
رنگ پلاستیک شفاف
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

قیمت و خرید چاپ نایلون رنگی

لیست قیمت چاپ نایلون

در تعیین قیمت چاپ نایلون عوامل متعددی مانند جنس پلاستیک، ضخامت، نوع رنگ، طرح و تعداد سفارش و ..... موثر است اما همانطور که کمی قبل تر گفته شد، تبلیغ از راه چاپ بر نایلکس ارزان ترین و به صرفه ترین روش در بازار چه برای فروشگاه های حضوری و چه برای فروشگاه های اینترنتی می باشد که هر دو یک هدف مشخص یعنی جذب مشتری و افزایش میزان فروش دارند و مجموعه ی کارا پلاست با وجود دارا بودن سابقه ی درخشان در زمینه ی چاپ نایلون با طرح و ایده های تبلیغاتی شما را در این زمینه موفق می سازد.

نایلون رنگی چه ویژگی دارد؟

نایلون تبلیغاتی با قیمت

نایلون رنگی دارای قابلیت چاپ پذیری بالا، مقاومت در برابر رطوبت و پارگی، چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی، مشخص نشدن محتویات داخل نایلون، جابه جایی آسان و راحت، قیمت مقرون به صرفه می باشد و متقاضیان می توانند نایلکس تبلیغاتی مد نظر خود را به صورت رولی و کیلویی به صورت عمده در طرح، ابعاد، رنگ، ضخامت درخواستی به گروه چاپ کارا پلاست سفارش دهند. البته نکته ای قبل از سفارش باید به آن توجه نمایید محصولی است که قرار است درون نایلکس قرار دهید و با توجه به وزن آن، نایلون مناسب را به منظور تحمل وزن محصول انتخاب نمایید.

سفارش نایلکس و نایلون رنگی و ساده به چه صورت است؟

مزایای نایلون رنگی

فروشگاه کارا پلاست آماده ی ارائه ی خدمات در زمینه ی چاپ و تولید نایلکس، نایلون، پلاستیک، کیسه در ابعاد و ضخامت متنوع با بالاترین کیفیت، چاپ شفاف با طرح و مدل درخواستی شما و البته چاپ لوگو، نوع محصول و برند شرکت مند نظر شما می باشد، برای استعلام قیمت و سفارش چاپ پلاستیک رنگی تنها کافیست از طریق شماره درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.


  • برای چاپ نایلون بهتر است یا نایلکس؟

    پیشنها کارا پلاست چاپ بر نایلون به دلیل قابلیت چاپ پذیری بالا می باشد.

  • هزینه و قیمت چاپ بر نایلون رنگی چقدر است؟

    قیمت چاپ بر نایلون، نایلکس و پلاستیک را می توانید از طریق تماس با کارشناس مجموعه ی کارا پلاست، استعلام بگیرید.

  • آیا سفارش چاپ نایلون ساده هم امکان پذیر می باشد؟

    بله می توانید نایلون، نایلکس رنگی را در مدل ساده به تعداد زیاد به صورت عمده سفارش دهید.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید