تفاوت نایلون و نایلکس در چیست؟

09129179448 واحد فروش
تفاوت نایلون و نایلکس
اغلب مردم اطلاعی از تفاوت نایلون و نایلکس را ندارند در صورتی که تولید کنندگان و فروشندگان محصولات برای عرضه ی محصولات خود باید آگاهی از تفاوت این دو محصول جهت بالا بردن میزان فروش و ارائه ی خدمات به نحوه احسن داشته باشند، برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
کارا پلاست
کارا پلاست

تفاوت نایلون و نایلکس

لیست قیمت چاپ بر نایلکس

در گذشته بسیاری از مردم اطلاعی از تفاوت نایلکس و نایلون را نداشتند در فروشگاه و سوپرمارکت پلاستیک تبلیغاتی خود را به عنوان نایلکس و نایلون به عرضه می رسانند در صورتی که بین این دو محصول از لحاظ ساختار، ویژگی، قابلیت ها تفاوت بسیار زیادی است. اما امروزه برای بالا بردن سطح تبلیغات، میزان فروش و وارد شدن به دنیای جدید بازار فروش نیاز است که از طرح تبلیغات جدید با بالاترین کیفیت و البته هزینه های مقرون به صرفه استفاده کرد که پیشنهاد گروه کاراپلاست تبلیغ از طریق چاپ نایلون می باشد که در ادامه به معرفی آن به همراه قیمت می پردازیم با ما همراه باشید.

نایلکس چیست؟ انواع آن کدام اند؟

نایلکس چیست

نایلکس از پلی اتیلن سنگین است كه بیشتر به شكل پلاستیك های ركابی فروشگاهی، سفره یكبار مصرف، كیسه زباله رولی، كیسه فریزر، نایلكس چاپی ركابی، دستکش یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد البته این نوع پلاستیک بسیار کدر، خشك و مات می باشد که قابلیت تولید در ضخامت بسیار نازک به تعداد هر برگ به مقدار یك كیلو را دارد معمولا این دسته از بسته بندی بیشتر در میوه فروشی، سوپرمارکت و بنکدارها برای عرضه ی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون چیست؟ چند نوع است؟

نایلون چیست

نایلون ساخته شده از پلی اتیلن بسیار سبک و چهارعنصر کربن، هیدورژن، نیتروژن و اکسیژن است که بسیار شفاف، دارای استحکام کششی و سختی بالا، مقاومت خوبی در برابر اسیدو قلیا دارد. از این نایلون تبلغاتی به عنوان نایلون های گلخانه ای، نایلون حبوباتی، نایلون شیرینگ، نایلون چاپی دسته بند دار، نایلون حبابداربه صورت چاپ شده و ساده مورد استفاده قرار می گیرید یکی از دلایل پر فروش بودن این محصول دارا بودن قابلیت چاپ پذیری بالا به صورت شفاف می باشد.

ویژگی نایلون چاپی

ویژگی و معایب نایلون و نایلکس

مشخصات
نایلکس 
نایلون
نوع جنس پلی اتیلن سنگین پلی اتیلن سبک
میزان شفافیت کدر، خشک و مات شفاف، پر زرق و برق
میزان کشسانی بسیار کم و سخت خاصیت کشسانی عالی
تحمل وزن محصولات دارد دارد
مقاومت در برابر رطوبت دارد دارد
مقاومت در برابر مواد شیمیایی ندارد دارد
قابلیت چاپ پذیری بسیار کم بسیار زیاد

نایلون سلفونی

خواص و ویژگی نایلون فروشگاه

  • پر زرق و برق
  • خاصیت کشسانی عالی
  • بسیار قوی
  • مقاوم در برابر روغن و بسیاری از مواد شیمیایی
  • خاصیت ارتجاعی قابل قبول
  • عدم نفوذ آب
  • خشک شدن سریع 

چاپ نایلون

تفاوت نایلون و نایلکس چاپ شده

همانطور که قبل تر ذکر شد نایلکس به علت کدر بودن، چاپ پذیری بسیار کم، نداشتن قابلیت کشسانی مناسب برای فروشگاه ها، بسته بندی پوشاک، مواد غذایی، غلات و حبوبات، خاک و ذغال و..... نمی باشد و سفارش چاپ بر نایلون برای بسته بندی محصولات قید شده بسیار انتخابی هوشمندانه ای بوده و حتما در زمینه ی فروش، تبلیغات موفق می شوید زیرا تبلیغ از راه چاپ بر نایلون، چاپ بر نایلکس، چاپ بر پلاستیک ساده ترین و مقرون به صرفه ترین روش محسوب می شود و به سرعت وارد عرصه کار، بازار فروش شده و به محبوبیت می رسید که دلیل آن هم جذب مشتری از راه بسته بندی های چاپ شده با طرح فوق العاده شیک می باشد.

از سری تفاوت عمده نایلکس و نایلون:

خواص نایلون

  • نایلکس  برخلاف نایلون‌ دارای سطحی کدر بوده و نور را منعکس نمی‌کند از طرفی هم به سختی قابل تغییر هستند.
  • در زمینه چاپ، برای محصولات نایلونی از چاپ براق استفاده می‌شود ولی در چاپ  برروی محصولات نایلکس، به دلیل کدر بودن آن‌ها تفاوت زیادی بین چاپ پی وی سی و براق وجود ندارد با این حال چاپ پی وی سی مقرون به صرفه تر است.
  •  محصولات نایلکس را می‌توان در وسایلی با لایه‌های بسیار نازک یا فوق‌العاده نازک تولید کرد در مقابل محصولات نایلونی در شرایطی‌ هستند که تولید چندین ورقه نایلون به آسانی از یک کیلوگرم از ماده اولیه بدست می‌آیند.
  • نایلون هنگام مچاله شدن سر و صدای کمی ایجاد می‌کند در حالیکه نایلکس صدای خش خش ایجاد می کند.

مشخصات فنی نایلون

نایلون رکابی

مشخصات نایلون چاپی

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
رنگ پلاستیک شفاف
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

قیمت و سفارش چاپ بر نایلون

خرید نایلون با چاپ

سفارش چاپ بر هر دو محصول نایلون و نایلکس از طریق تماس با مجموعه ی کاراپلاست امکان پذیرمی باشد اما برای به دست آوردن نتیجه ای مطلوب جهت بالا بردن میزان بازدهی در زمینه ی تبلیغات تنها کافیست برای بسته بندی نایلون را انتخاب کرده و طرح تبلیغاتی مد نظر را به منظور چاپ بر نایلون سفارش دهید تا در زمینه ی فروش موفق شوید. نایلون در برابر پارگی، رطوبت بسیار مقاوم بوده و دارای قابلیت چاپ پذیری بالا به صور شفاف و پر زرق و برق می باشد. قیمت چاپ بر نایلون تبلیغاتی بستگی به موارد متعددی اعم از جنس پلاستیک، نوع طرح، میزان رنگ (تک رنگ، دو الی سه رنگ ترکیبی) و..... دارد، برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

پر فروش ترین انواع نایلون چاپی

چاپ نایلون فروشگاهی

نایلون فروشگاهی

پلاستیک فروشگاهی با نام های نایلون و نایلکس فروشگاهی برای جابه جایی کالای خریداری شده در فروشگاه، سوپرمارکت و مغازه، میوه فروشی و .... با دو اهداف حمل و نقل آسان، تبلیغات برند ها تولید می شود که این نوع کیسه به دو گروه نایلون ساده و پلاستیک تبلیغاتی تقسیم بندی شده که هر کدام دارای قابلیت و انواع متنوع می باشد.

نایلون نان

بسته بندی نان

امروزه با توجه به ذائقه ی مردم انواع نان با طعم و ساختار متنوع پخته و عرضه می شود که بیشترین مدل عرضه این محصول به صورت بسته بندی در تعداد بالا عرضه می شود که از نمونه های آن می توان به بسته بندی نان تست، بسته بندی نان لواش، بسته بندی نان فانتزی و .... اشاره کرد. شرکت های پخش بسته بندی نان نیاز به تبلیغات جهت فروش بالا و جذب مشتری دارند که شرکت کارا پلاست با چاپ انواع تبلیغات بر نایلون نان، این نیاز شرکت ها را برآورده کرده است.

نایلون بسته بندی خاک

قیمت چاپ نایلون کود

بسیاری از شغل ها و اصناف برای ارائه خدمات خود از پلاستیک، نایلون و نایلکس برای عرضه ی محصولات استفاده می کنند که عرضه ی خاک و کود از این دسته شغل ها محسوب می شود که نیاز به نایلون بسته بندی مقاوم برای تحمل وزن سنگین خاک دارند. راه های مختلفی برای بالا بردن میزان فروش و افزایش مشتری در زمینه ی تبلیغات می باشد که از نمونه های آن ساعت ها وقت گذاشتن در رسانه های متنوع جهت تبلیغات و تبلیغات تناوبی، تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، تبلیغات محیطی و.... می باشد که از بهترین و کم هزینه ترین روش سفارش چاپ بر نایلکس بسته بندی خاک محسوب می شود که در بازدهی تبلیغات و فروش آمار بسار بالایی دارد.

نایلون بسته بندی ذغال

بسته بندی زغال

ساختار بسته بندی ذغال می تواند از نایلون، کاغذ، سلفون و کارتن باشد که از پرفروش و باکیفیت تر از موارد ذکر شده نایلون یا همان نایلکس است که در مقابل پارگی و رطوبت بسیار مقاوم بوده و جهت نگهداری انواع ذغال در تعداد بالا بسیار مناسب است. جهت خرید بسته بندی نایلونی ذغال با چاپ طرح درخواستی خود، درمدل های متنوع به صورت عمده می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت، با مجموعه ی کارا پلاست تماس حاصل نمایید.


  • از لحاظ شفافیت نایلکس بهتر است یا نایلون؟

    نایلون بهتر است زیرا بسیار شفاف، پر زرق و برق می باشد.

  • برای چاپ بر نایلون چقدر سرمایه لازم است؟

    در تعیین قیمت چاپ نایلون تبلیغاتی عوامل متعددی نقش دارند، جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

  • در سفارش چاپ بر نایلکس از چند رنگ می توان استفاده کرد؟

    مجموعه ی کاراپلاست امکان چاپ بر نایلون به صورت تک رنگ، دو الی سه رنگ ترکیبی را فراهم نموده است.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید