چاپ به روی انواع نایلون دسته موزی با طرح های متنوع با قیمت ارزان

09129179448 واحد فروش
نایلون دسته موزی

متقاضیان می توانند بهترین و باکیفیت ترین چاپ را با طرح های آماده بر روی انواع نایلون دسته موزی به مجموعه کارا پلاست سفارش دهند. از مزیت های نایلکس دسته موزی می توان به جابه جایی آسان محصولات، مقاوم بودن در برابر پارگی و جنبه ی تبلیغاتی آن اشاره کرد، برای اطلاعات بیشتر جهت سفارش چاپ برروی دسته تقویت با ما همراه باشید.

کارا پلاست
کارا پلاست

نایلکس دسته موزی

نایلکس دسته موزی چیست؟

قیمت چاپ نایلون دسته موزی

نایلون فروشگاهی در طرح و مدل های متنوع تولید می شود و نایلون دسته موزی جزء انواع کیسه فروشگاهی محسوب شده و به دلیل قابلیت حمل و نقل آسان کالای خریداری شده، قابلیت چاپ پذیری و دارا بودن طرح شیک و خاص در بین شرکت هایی که عرضه کننده ی کالاهای لوکس هستند، بسیار محبوب است. این نایلکس علاوه بر کابردی که دارد به علت دارا بودن نمای تبلیغاتی، می توان برای بسته بندی پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و.... جهت جذب مشتری و بالا بردن میزان فروش استفاده کرد، جهت سفارش چاپ نایلون با مجموعه ی کارا پلاست تماس حاصل نمایید.

چاپ نایلون دسته موزی و دسته تقویت

قیمت چاپ بر نایلون دسته موزی

شما میتوانید بر روی دسته تقویت که معروف به دسته موزی می باشد، نام برند یا شرکت و لوگوی مد نظربا طرح و رنگ متنوع چاپ کنید. جهت چاپ بر دسته موزی با بالاترین کیفیت می توانید با مجموعه ی کاراپلاست، تماس گرفته و برای انتخاب طرح چاپی شیک و خاص، مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.

مشخصات  نایلکس دسته موزی

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

ویژگی و مشخصات نایلکس دسته موزی

  • دارای مقاومت و استحکام برای نگهداری کالای خریداری شده 
  • قابلیت حمل و نقل و جابه جایی آسان کالای خریداری شده در فروشگاه
  • بسته بندی شکیل و قابلیت چاپ پذیری بالا
  • ابزار تبلیغاتی، در واقع با استفاده از نایلون دسته موزی می توانید برند و محصولات خود را تبلیغ کنید

ابعاد نایلون دسته تقویت

قیمت نایلون دسته موزی

در نایلون دسته موزی هرچه ضخامت افزایش یابد توان تحمل وزنی و فشاری نیز افزایش می یابد. در هر صورت این نایلون ها بیشتر جنبه تبلیغاتی و تزئینی داشته و غالبا برای حمل کالاهای سنگین مورد استفاده قرار نمی گیرند. افزودن کاست به کناره یا قسمت انتهایی این محصول نیز در همه سایزهای آن امکان پذیر بوده و می توان آن را به صورت ته کاست یا بغل کاست نیز تولید کرد.

قیمت عمده نایلون دسته موزی

قیمت نایلون دسته موزی به ابعاد، نوع چاپ، طرح مدنظر بستگی دارد، متقاضیان می توانند با دریافت مشاوره از مجموعه کارا پلاست بر روی دسته موزی جهت افزایش تبلیغات و فروش محصولات خود، بهترین مدل ها رو به همراه لوگوی شرکت خود برای چاپ برروی کیسه دسته موزی سفارش دهند.

خرید نایلون دسته موزی بصورت ساده و چاپ دار

می توانید دسته موزی را در مدل ساده و چاپ دار ( با طرح های آماده و سفارشی)، با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب از کارا پلاست به صورت عمده خریداری نمایید. خرید دسته موزی یا دسته تقویت بهترین فرصت برای تبلیغات محصولات لوکس برای شما متقاضیان محترم می باشد. بهترین و باکیفیت ترین چاپ تبلیغات برند خود را بر روی نایلکس دسته موزی، به ما بسپارید.

لیست قیمت چاپ نایلون

چاپ نایلون رنگی

چاپ نایلکس رنگی می تواند در جذب مشتری بسیار موثر باشد که بسیاری از فروشگاه زنجیره ای، بوتیک و کیف و کفش فروشی، عطر فروشی و فروشگاه های اینترنتی و..... می توانند در زمینه ی تبلیغات، چاپ طرح ها و بسته بندی های شیک به منظور به دست آوردن بازدهی بالا و محبوب شدن در حوزه ی کاری خود از طریق تماس با کارشناسان مجموعه ی کارا پلاست مشاوره ی رایگان دریافت نمایید و حتی از طرح های از پیش ساخته شده بهره و ایده های ناب بگیرید همچنین می توانید برای بازده تبلیغاتی بیشتر آدرس وب سایت و یا شبکه های مجازی به همراه لوگو فروشگاه یا شرکت را روی نایلکس و نایلون چاپ کنید البته باید بدانید که در هنگان سفارش و خرید سلیقه ی مشتریان مد نظر خود را در نظر بگیرید زیرا اغلب مردم پلاستیک هایی که محتویات داخل آن مشخص نباشد را می پسندند به همین خاطر باید رنگ پاشی 100% و بی نقص بر روی نایلون صورت گیرد.


  • آیا چاپ برروی نایلون دسته موزی امکان پذیر است؟

    بله، امکان چاپ بر روی نایلکس دسته موزی می باشد.

  • مزیت استفاده از نایلون دسته موزی چیست؟

    استفاده از کیسه دسته موزی علاوه بر حمل و نقل آسان، قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی دارد.

  • هزینه ی چاپ برروی نایلون دسته موزی چقدر است؟

    جهت اطلاع از قیمت چاپ بر نایلون دسته موزی یا دسته تقویت به صورت عمده، می توانید با ما تماس بگیرید.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید