چاپ پلاستیک گچ و سیمان

09129179448 واحد فروش
چاپ نایلون گچ و سیمان

مصالح گچ و سیمان که از تجهیزات مهم و ضروری در ساخت و ساز است محصولی بسیار کاربردی و پر فروش در بازار محسوب می شود. با توجه ساختار این مواد نیاز است که به طور مناسب نگهداری و جابه جا شود از این رو شرکت ها اقدام به تولید پلاستیک گچ و سیمان جهت بسته بندی آن ها کرده اند، اگر قصد سفارش چاپ نایلون گچ و سیمان دارید با مجموعه ی کارا پلاست همراه باشید.

کارا پلاست
کارا پلاست

نایلون گچ و سیمان

گچ و سیمان

باتوجه به پر کاربرد بودن سیمان و گچ در زمینه ی ساخت و ساز، کارخانه و کارگاه های تولیدی بسیار زیادی در زمینه ی تولید و بسته بندی مصالح ساختمانی مشغول به فعالیت هستند. گچ و سیمان دارای مدل و انواع متنوع البته با کاربرد های مختلفی می باشند که تشخیص موارد ذکر شده تنها توسط  بنای ماهر صورت می گیرد اما به طور کلی شرکت های عرضه کننده ی مصالح موظف هستند محصولات خود را بسته بندی و تمامی مشخصات اعم از برند، وزن، نوع گچ و سیمان و..... را چاپ و به بازار عرضه نمایند.

قیمت چاپ پلاستیک گچ

بسته بندی گیچ و سیمان

بسته بندی گچ و سیمان اگر به درستی و صحیح انجام شود و دارای طرح چاپ شده ی مناسب باشد در جذب مشتری بسیار موثر است. هدف از بسته بندی این مصالح ساختمانی عدم نفوذ آب و یا هوای نامطلوب، گرد وخاک به داخل گچ است که هر کدام از موارد ذکر شده موجب از بین رفتن گچ و سیمان می شود و در این صورت نمی توان از گچ با کیفیت برای ساخت و ساز استفاده کرد. نفوذ آب به گچ موجب تبدیل گچ به کلوخه می شود و کلوخه ها به حدی سفت می شوند که نمی توان آن ها را با دست خرد کرد همان طور که واضح است مصالح حاوی این کلوخه ها را نمی توان برای کارهای ساختمانی استفاده کرد، لذا گچ و سیمان باید در محیط خشک و فاقد رطوبت نگهداری شوند و کیسه های بسته بندی سیمان باید کاملا در برابر نفوذ مواد خارجی و رطوبت مقاوم و نفوذناپذیر باشند. در ادامه به معرفی تولید کنندگان نایلون بسته بندی و بهترین مرکز چاپ نایلون تبلیغاتی می پردازیم با ما همراه باشید.

چاپ نایلون گچ ساختمان

چاپ بر نایلون گچ و سیمان

چاپ بر پلاستیک گچ و سیمان بهترین روش برای تبلیغات و بالابردن میزان فروش، به دست آوردن اعتبار و اعتماد در بازار، بین ساختمان سازان و.... است البته راه های مختلفی برای تبلیغات است که بهترین، اقتصادی ترین، به صرفه ترین روش چاپ بر نایلون گچ است که بازدهی بسیار بالایی در کوتاه ترین زمان ممکن دارد. جهت سفارش چاپ طرح بر کیسه سیمان می توانید از طریق تماس با تیم حرفه ای کارا پلاست اقدام نمایید و مشاوره ی رایگان در زمینه ی تبلیغات دریافت نمایید و از با کیفیت ترین چاپ بر نایلکس استفاده نمایید. برای 

قیمت چاپ پلاستیک گچ و سیمان

انواع گچ ساختمانی

  • گچ سفیدکاری یا گچ سفید

گچی که برای سفیدکاری ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد گچ روکار است که در مقایسه با انواع دیگر گچ قیمت پایین تری دارد. این گچ رنگ سفید فوق العاده ای دارد و برای پرداخت، نازک کاری و سفیدکاری به کار می رود. میزان چسبندگی این گچ بالاست و نیازی به زیرکاری ندارد.

  • گچ میکرونیزه

گچ میکرونیزه به نسبت گچ های معمولی کاربرد بیشتری دارد و برای سفیدکاری دیوار، کشته کشی، قالب گیری، مجسمه سازی، گچ بری های دکوراتیو و تولید گچ پلیمری و ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرد. مدل گچ معمولی پس از تولید وارد آسیاب شده و دانه بندی آن تغییر می کند. ذرات این گچ بسیار ریز و در حدود 175 میکرون و یا کم تر از آن می باشند.

  • گچ ساتن

گچ ساتن برای سفیدکاری لایه نهایی سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید این ماده گچ را با مواد افزودنی همانند پرلیت مخلوط می کنند. از ویژگی های آن می توان به قابلیت شستشو، مقاومت در برابر خراشیدگی، مقاومت در برابر رطوبت و عدم ترک خوردگی اشاره نمود.

  • گچ پاششی

این نوع گچ توسط دستگاه گچ پاش بر روی سطوح پاشیده می شود و پس از خشک شدن سطحی یکدست و مقاوم ایجاد می نماید. گچ پاششی مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و حرارت دارد، از این رو به طور مستقیم بر روی سقف یا دیواری که گچ و خاک نشده مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از گچ پاششی زمان اجرای پروژه را کوتاه تر می کند و با تمام اقلیم های آب و هوایی سازگار است. این گچ تمام منافذ سطح را به صورت یکدست پر کرده و قابل اجرا بر روی انواع سطوح آجری، بتنی، سیمانی و… می باشد.

  • گچ عاج

دانه بندی این نوع گچ بسیار نرم است و برای مصارفی مانند مجسمه سازی، ساخت قطعات پیش ساخته گچی، تولید رنگ لعابی و کشته کشی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این گچ از خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر بفرد برخوردار است و متریالی دیرگیر محسوب می شود.

  • گچ سیوا

ترکیب گچ میکرونیزه با افزودنی های خاص منجر به تولید گچ سیوا می شود. این گچ نسبت به گچ های معمولی مقاومت بالاتری در برابر رطوبت دارد و ضریب انتقال صوتی و حرارتی آن کمتر است. گچ سیوا قابل اجرا بر روی انواع سطوح می باشد و به دلیل ویژگی های منجصر بفرد خود برای انجام عملیات زیرکاری مناسب است. بر روی سطوحی که با گچ سیوا پوشانده شده اند می توان از انواع رنگ های روغنی، پوشش های اکریلیکی، دیوارپوش های PVC، گچ پلیمری ساتن و بلکا استفاده نمود.

  • گچ گیپتون

این نوع گچ در مقایسه یا گچ معمولی دارای زمان گیرش و چسبندگی بالاتری است، به همین دلیل از آن برای پوشش سطوح فومی، بتنی، سیمانی و… استفاده می شود. گچ گیپتون پس از پخت درون کوره، با انواع مواد افزودنی مخلوط می شود تا مقاومت لازم برای پوشش سطوح بتنی را بدست آورد. این گچ را می توان هم به صورت تک لایه و هم به صورت دو لایه بر روی آجر، سطوح بتنی متخلخل، سطوح سیمانی، بلوک های سیمانی و بلوک های بتنی اجرا نمود. گچ گیپتون قابلیت چسبندگی را بالا می برد و میزان جذب آب آن از 3 درصد کمتر نیست.

بسته بندی نایلکس گچ

ویژگی و مزایای پلاستیک بسته بندی گچ و سیمان

  1. مقاومت بالا
  2. قابلیت تحمل وزن گچ و سیمان
  3. قابلیت جابه جایی آسان
  4. مناسب برای حمل سیمان
  5. چاپ پذیری بالا
  6. قیمت مناسب
  7. قابلیت سفارش به صورت عمده

مشخصات نایلون سیمان و گچ

مشخصات چاپ پلاستیک گچ و سیمان

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های opp و cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
رنگ پلاستیک شفاف
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

قیمت چاپ پلاستیک گچ و سیمان

عوامل موثر در تعیین قیمت چاپ نایلون و پلاستیک گچ و سیمان:

  • جنس نایلون، پلاستیک، گونی
  • ابعاد پلاستیک
  • مقدار ضخامت بسته بندی
  • تعداد رنگ درخواستی
  • نوع طرح
  • تعداد سفارش چاپ

تولید کننده نایلون بسته بندی

متقاضیان می توانند به بهترین تولید کننده نایلون بسته بندی گچ و سیمان در تهران مراجعه نمایند و طبق وزن و نوع مصالح برای پلاستیک و گونی بسته بندی اقدام نمایند. البته برای چاپ انواع طرح، برند، لوگو، شماره تماس و آدرس، نوع محصول به همراه مشخصات با مجموعه ی کارا پلاست در ارتباط  باشید و برای استعلام قیمت چاپ بر نایلون و سفارش به صورت عمده با ما تماس حاصل نمایید. 


  • هزینه ی سفارش چاپ نایلون گچ و سیمان چقدر است؟

    قیمت چاپ برنایلون بسته بندی گچ به عوامل مختلفی بستگی دارد، برای استعلام قیمت می توانید با کارشناس مجموعه ی کارا پلاست در ارتباط باشید.

  • چند نوع بسته بندی گچ و سیمان وجود دارد؟

    بسته بندی گچ و سیمان می تواند به صورت پاکتی، پلاستیکی و نایلونی، گونی باشد که همه ی موارد قابلیت چاپ پذیری دارد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید