نایلکس نان - چاپ انواع نایلون نان با قیمت ارزان

09129179448 واحد فروش
نایلون نان

برای شرکت های پخش نان بسته بندی شده مواردی اعم از بسته بندی نان طبق رعایت بهداشت، نایلون های تبلیغاتی شیک و خاص، با کیفیت بودن جنس بسته بندی و دارا بودن کیفیت چاپ، سفارش چاپ بر روی نایلکس نانی به قیمت مقرون به صرفه و به صورت عمده بسیار مهم می باشد. متقاضیان می توانند چاپ تبلیغات خود را با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه به شرکت کارا پلاست سفارش دهند.

کارا پلاست
کارا پلاست

نایلون نان

چاپ نایلکس نانی

انواع نایلون نان

امروزه با توجه به ذائقه ی مردم انواع نان با طعم و ساختار متنوع پخته و عرضه می شود که بیشترین مدل عرضه این محصول به صورت بسته بندی در تعداد بالا عرضه می شود که از نمونه های آن می توان به بسته بندی نان تست، بسته بندی نان لواش، بسته بندی نان فانتزی و .... اشاره کرد. شرکت های پخش بسته بندی نان نیاز به تبلیغات جهت فروش بالا و جذب مشتری دارند که شرکت کارا پلاست با چاپ انواع تبلیغات بر نایلون نان، این نیاز شرکت ها را برآورده کرده است. تنها کافیست با مراجعه به فروشگاه، سوپرمارکت و... نان بسته بندی شده ای که برروی نایلکس نان لوگو، نوع محصول، اسم شرکت پخش کننده چاپ شده است را مشاهده کنید.

انواع نایلون برای نان

امروزه با توجه به شیوع بیماری کرونا، استفده از نان بسته بندی به دلیل بهداشتی بودن، مورد توجه قرار گرفته است. یکی از پر فروش ترین محصولات کارا پلاست، نایلکس بسته بندی نان می باشد که در محیطی کاملا بهداشتی با طرح و چاپ اختصاصی مورد درخواست مشتری، تولید می گردد. در ادامه به انواع نایلکس بسته بندی نان می پردازیم، با ما همراه باشید.

برای چاپ پلاستیک نان،  بهترین انتخاب بسته بندی نایلون و نایلکس، سلفون برای جابه جایی و فروش انواع نان پخته شده می باشد که به علت دارا بودن مقاومت در برابر پارگی، قابلیت دسته بندی، چاپ پذیری بالا در مقابل پاکت کاغذی نان بسیار محبوب و پر طرفدار است. می توانید چاپ بر پلاستیک نان را به صورت عمده به فروشگاه کاراپلاست سفارش دهید.

قیمت چاپ نایلکس نان

خرید انواع نایلون نان

قیمت چاپ نایلکس نان به موارد زیادی بستگی دارد که موجب متغیر بودن قیمت چاپ بسته بندی شده است، برای استعلام قیمت و خرید بسته بندی نان در طرح های شیک و فانتزی با ما تماس بگیرید.
چاپ بر روی نایلکس بهترین انتخاب به علت دارا بودن ماندگاری و کیفیت بالا می تواند برای تولید کنندگان و شرکت های پخش نان می باشد که  برروی بسته های نان مواردی اعم از برند، طرز تهیه ی نان، میزان کالری، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء چاپ شده است. موضوع مهمی که برای عرضه کنندگان این محصول بسیار مهم بوده و برای جذب مشتری نقش موثری دارد طرح برروی نایلون و نایلکس نان می باشد که می توانید بهترین چاپ رو با بالاترین کیفیت به فروشگاه ما بسپارید.

بسته بندی پلاستیک نان

بسته بندی نان به گروه هایی به شرح زیر تقسیم بندی شده و با قیمت مقرون به صرفه عرضه می شود:

  • بسته بندی تکی فروشگاهی 
  • بسته بندی برای پخش عمده کارخانه ها

متقاضیانی که درخواست چاپ بر پلاستیک نان دارند به سه گروه پخش برای فروشگاه های زنجیره ای، پخش عمده برای شرکت و کارخانه های عرضه کننده ی نان و گروه اخر نان فانتزی ها، کافی شاپ و.... می باشد که درخواست چاپ بر نایلون نان با طرح مخصوص خود را برای جذب مشتری دارند.

چاپ و تولید نایلون مخصوص نان با رعایت بهداشت

قیمت چاپ نایلون نان

سوالی که برای خریداران نان بسته شده پیش می آید این است که آیا محصولی که می خرند دارای پلاستیک و نایلون بهداشتی می باشد؟ از آنجا که نان جزء مواد خوراکی و بسیار پر مصرف است از مراحل تهیه و پخت، بسته بندی همگی طبق استاندارد و رعایت اصول بهداشتی می باشد.

فرق بین نایلون با نایلکس نان چیست؟

نایلون از جنس شفاف و نرم، نایلکس هم از جنس کدر و سخت ساخته شده است که هر کدام دارای قابلیت و کاربرد متفاوت می باشد. نایلون به دلیل ساختار ظریفی که دارد در مقابل وزن سنگین، مقاومت پایین و نایلکس به دلیل ساختار محکم، قابلیت تحمل وزن بالای محصولات را دارد اما از آنجا که نان وزن کمی دارد برای بسته بندی آن می توان از نایلون، نایلکس، سفلون به صورت تکی و تعداد زیاد استفاده کرده و بر روی آن ها توسط مجموعه کارا پلاست چاپ صورت گیرد.

مشخصات نایلون نان

مشخصات نایلون نان

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های opp و cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
رنگ پلاستیک شفاف
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

آیا پاکت کاغذی نان بهتر است یا نایلون نان ؟

مدل نایلون نان

پاکت کاغذی با وجود ارزان قیمت بودن، قابلیت مقاومت در برابر پارگی و رطوبت را ندارد و نمی تواند وزن سنگین محصولات را تحمل کند به همین دلیل از پلاستیک و نایلون برای بسته بندی انواع نان برای پخش به صورت تک و عمده استفاده می شود که علاوه بر ویژگی و جنس خوبی که دارد، جنبه ی دیگر آن قابلیت چاپ پذیری می باشد که در مدت زیاد طرح و متن چاپ شده بر نایلکس ماندگار است.

خرید چاپ پلاستیک نان

سفارش چاپ پلاستیک نان برای تبلیغ شرکت و بالا بردن میزان فروش بهترین روش است که در هنگام سفارش نکته ای که باید توجه کنید انتخاب طرح مناسب و چاپی با بالاترین کیفیت بوده که برای این امر تنها کافیست با فروشگاه ما تماس گرفته و مشاوره ی رایگان جهت انتخاب طرحی مناسب و ایده آل، بسته بندی مناسب و ارزان دریافت نمایید.

راه ارتباطی:

کارشناس فروش 09129179448


  • چه نوع بسته بندی برای نان مناسب است؟

    نایلون، نایلکس، پلاستیک بهترین انتخاب برای بسته بندی نان به علت قابلیت چاپ پذیری بالا است.

  • تفاوت جنس نایلون با پاکت کاغذی چیست؟

    نایلون قابلیت تحمل وزن بالا و جابه جایی محصولات را دارد در صورتی که پاکت کاغذی به علت مقاومت پایینی که در مقابل پارگی دارد، انتخاب مناسبی برای بسته بندی نمی باشد.

  • هزینه چاپ بر نایلون نان چقدر است؟

    عوامل مختلفی اعم از نوع بسته بندی، طرح، رنگ و مواردی مشابه در تعیین قیمت چاپ نایلکس نان موثر است که می توانید جهت استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید