خرید نایلون خیاری - مرکز فروش نایلون خیاری در تهران با قیمت ارزان

09129179448 واحد فروش
نایلون خیاری

نایلون خیاری مخصوص بسته بندی کیلویی محصولاتی اعم از پیچ و مهره، میوه جات و صیفی جات و .... در کارخانه، کارگاه، تره بار و... مورد استفاده قرار می گیرد. جهت سفارش چاپ بر نایلکس خیاری با مجموعه کارا پلاست همراه باشید.

کارا پلاست
کارا پلاست

نایلون خیاری به دلیل دارا بودن جنسی ضخیم و مقاوم مخصوص میوه فروشی، تره بار جهت نگهداری و جابه جایی میوه ها تولید می شود البته در زمان قدیم این نوع پلاستیک برای بسته بندی خیار مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه برای بسته بندی انواع میوه و صیفی جات کاربرد داد و طبق آن ها این نوع نایلون در ابعاد متنوع عرضه می شود. این نایلون ها در مدل بزرگ، ضخیم، بدون دسته برای بسته بندی محصولات به صورت فله ای جهت تره تازه نگه داشتن آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلکس خیاری

نایلون خیاری با دسته ای ضخیم جهت تحمل وزن سنگین محصولاتی اعم از خیار، بادمجان، کدو، هویج و... به صورت فله ای در میدون میوه و تره بار، طراحی شده است از ویژگی پلاستیک خیاری می توان به حفظ کیفیت و تازه بودن محصولات می توان اشاره کرد. البته این نوع بسته بندی دارای کاربرد و ویژگی متنوعی می باشد اما چون در قدیم تنها برای جابه جایی و نگهداری خیار استفاده می کردند در بازار به عنوان کیسه خیاری معروف می باشد حتی از دیگر قابلیت های این کیسه فله ای می توان قابلیت چاپ پذیری بالایی که دارد را نام برد.

چاپ بر نایلون خیاری

نایلون خیاری به دلیل ویژگی هایی که دارد بسیار پر طرفردار می باشد، راه های مختلفی برای بسته بندی محصولات به صورت فله ای از قدیم تا به امروزه وجود دارد که مرسوم ترین آن ها که هم برای محصولات مناسب است هم در زمینه ی تبلیغات و فروش کاربرد دارد استفاده از نایلکس چاپ شده می باشد. جهت سفارش چاپ بر نایلون مواردی اعم از (اسم شرکت، شماره تماس، نوع محصول، آدرس) به همراه طرح سفارشی با کارشناسان مجموعه ی کاراپلاست تماس حاصل نمایید.

مشخصات نایلون خیاری

نایلون خیاری با دوخت مقاوم و بدون استفاده از مواد ضایعاتی به صورت شفاف جهت مشاهده شدن محصولات درون آن در مدل ساده و چاپ شده به صورت عمده به قیمت تولیدی در بازار عرضه می شود و مشتری می تواند این نوع پلاستیک بسته بندی را در ابعاد و طرح های متنوع سفارش دهند و نوع عرضه ی این پلاستیک به صورت کیسه های 25 کیلویی به صورت رولی و کیلویی عرضه می شود.

مشخصات نایلون خیاری

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
رنگ پلاستیک شفاف
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

تفاوت نایلون خیاری رولی و کیلویی

خرید و قیمت نایلون خیاری

همانطور که در قبل گفته شد پلاستیک خیاری در بازار به صورت رولی و کیلویی عرضه می شود که در ادامه به تفاوت این دو مدل می پردازیم، این دو روش با هم در همه ی ویژگی های ضخامت، مقاوم بودن، قابلیت چاپ پذیری، دارا بودن دسته ی محکم یکسان می باشد تنها تفاوت این دو با هم در نوع عرضه ی آن ها می باشد و بدین گونه است که نوع رولی برگه ها به وسیله پرفراژ از یکدیگر جدا می شوند اما در نوع کیلویی برگه ها از یکدیگر جدا هستند و نیازی به پرفراژ ندارند. اگر باغ یا زمین دارای میوه و صیفی جات دارید به راحتی می توانید پس از برداشت محصولات خوود، با استفاده از کیسه خیاری محصولات خود را به صورت فله ای بسته بندی کرده و با همان کیفیت ترو تازه به فروش برسانید.

انواع و کاربرد نایلون خیاری

خرید نایلون خیاری

با توجه به اینکه نایلون خیاری با توجه به درخواست و سلیقه ی مشتری در طرح، ابعاد، مدل متنوع تولید می شود دارای دسته بندی و انواع مشخصی ندارد.  تنها می توان در این نوع بسته بندی درجه ی کیفیت مواد اولیه که در ساختار آن موثر بوده است را مشخص کنیم که شامل سه رده کیفیتی دریجه یک، دو، سه می باشد اما از لحاظ مقاومت، ضخامت هیچ گونه تفاوتی ندارند. معمولا از پلاستیک خیاری جهت بسته‌بندی میوه‌هایی مانند خیار و صیفی جاتی مانند هویج، کدو و بادمجان در زمین‌های کشاورزی یا میادین میوه و تره بار، جابجایی یخ به صورت قالبی یا خردشده، بسته بندی پوشال کولرها، انبار کردن وسایل و تجهیزات مختلف در منازل، بسته بندی حبوبات و خشکبار به صورت فله ای در عمده فروشی ها و همچنین در قالی فروشی ها برای بسته بندی فرش های شسته شده مورد استفاده قرار می گیرد و از دیگر کاربرد این محصول می توان به نگهداری و جابجایی علوفه دام‌ها در دامداری هم اشاره کرد.

ویژگی نایلون و نایلکس خیاری

قیمت و خرید نایلکس خیاری

  • تحمل وزن سنگین
  • دارای ضخامت بالا
  • دارای دستگیره (دسته ای) محکم
  • دارای رنگ شفاف
  • قابلیت چاپ پذیری بالا
  • جابه جایی آسان
  • حفظ کیفیت محصولات

قیمت و خرید کیسه خیاری

قیمت نایلون خیاری

قیمت نایلون خیاری به ابعاد، ضخامت، نوع رولی یا کیلویی آن و مواردی مشابه بستگی دارد. شما می توانید از این نوع پلاستیک ها جهت محصولات خود برای حفظ کیفیتشان استفاده نمایید، جهت استعلام قیمت کیسه و سفارش چاپ بر نایلون خیاری با مجموعه ی کارا پلاست تماس گرفته و از طرح های از پیش ساخته شده استفاده نمایید و در زمینه ی تبلیغات محصولات، شرکت و برند خود بدرخشید. این مجموعه آماده ی ارائه ی خدمات چاپ بر انواع چاپ نایلون فروشگاهی، نایلون دسته موزی و.... با بالاترین کیفیت به قیمت مناسب به صورت عمده به سراسر کشور می باشد.

مرکز فروش نایلون خیاری

خرید انواع نایلون خیاری

تهران مرکز فروش نایلون خیاری به صورت عمده است که می توانید که به صورت اینترنتی و حضوری خریداری نمایید، البته ساده ترین روش خرید پلاستیک فله ای به صورت آنلاین است که علاوه بر صرفه جویی در وقت و زمان، از مزایا و خدمات پس از فروش هم می توانید بهره ببرید. نایلون بسته بندی خیاری را می توانید باتو جه به نوع کارایی در ابعاد و طرح چاپی مد نظر خود خریداری نمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید