چاپ نایلون بسته بندی حبوبات

09129179448 واحد فروش
چاپ نایلون حبوبات
وقتی حبوبات به صوت بسته‌بندی به فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند، باعث می‌شود که مصرف‌کننده بدون کمک گرفتن از فروشنده و صرفاً با مشاهده اطلاعات روی بسته خرید خود را انجام دهد، همچنین اگر محصولی که در قالب بسته‌بندی با کیفیت بالا ارائه شده باشد باعث می‌شود که مشتری در خریدهای بعدی با مشاهده آن برند که قبلا خریداری کرده اقدام به خرید کند، جهت سفارش چاپ بر بسته بندی حبوبات با کاراپلاست تماس حاصل نمایید.
کارا پلاست
کارا پلاست

چاپ نایلون حبوبات

قیمت حبوبات بسته بندی شده

در گذشته خرید حبوبات به صورت فله ای و کیلویی در حجم زیاد رایج بوده و باید پس از خریداری،  ناخالصی هایی مانند سنگ ریزه و... را جدا می کردند اما امروزه با گذر زمان شرکت و کارگاه های تولیدی حبوبات را به صورت کاملا بهداشتی و پاک شده در وزن های متنوع بسته بندی کرده و به عرضه می رسانند. شما می توانید انواع حبوبات بسته بندی شده را از فروشگاه زنجیره ای، سوپرمارکت و مغازه به قیمت مقرون به صرفه خریداری نمایید، اینگونه خرید در زمینه ی صرفه جویی وقت و پول شما نقش موثری دارد. 

چاپ بر نایلون حبوبات

بسته بندی حبوبات

دغدغه ی امروزه بسیاری از تولید کنندگان فروش بالا و پیشرفت در زمینه ی تبلیغات می باشد که تنها با دریافت مشاوره از وجود راه های متنوعی از تبلیغات مطلع می شوند که پشنهاد ویژه مجموعه ی کاراپلاست، چاپ تبلیغات بسته بندی حبوبات می باشد که جزء ارزان ترین، به صرفه ترین، جذاب ترین روش تبلیغ برای به دست آوردن میزان بالای فروش محسوب می شود، متقاضیان می توانند انواع طرح های چاپ نایلون را به صورت تک رنگ، دو الی سه رنگ ترکیبی با ماندگاری بالا به صورت عمده به گروه چاپ کارا پلاست سفارش دهند.

 تولید نایلون بسته بندی حبوبات

خرید بسته بندی حبوبات

غلات و حبوبات که جزء اقلام خوراکی به حساب می آیند لازم است در هنگام بسته بندی تمامی نکات بهداشتی رعایت شود تا امتیازی برای شرکت عرضه کننده در زمینه ی کسب اعتبار باشد. از آنجا که با افزایش شرکت و کارگاه های تولیدی و عرضه کننده ی  بسته بندی حبوبات مواجه هستیم شرکت هایی مانند گلستان، آذوقه و.... که باهم در این زمینه رقابت خاصی دارند نیاز به تبلیغات با بازدهی بالا  و نتیجه ی مطلوب دارند که بهترین روش، سفارش چاپ بر بسته بندی حبوبات به همراه درج برند، مشخصات محصول، تاریخ تولید می باشد.

قیمت چاپ بسته نایلون حبوبات

لیست قیمت چاپ بسته بندی حبوبات

با توجه به استقبال زیاد شرکت ها از چاپ بر نایلون در طرح و رنگ متنوع باعث رواج تبلیغات از طریق عرضه ی بسته بندی محصولات به صورت چاپ شده در فروشگاه و سوپرمارکت ها شده است. قیمت چاپ بر نایلکس و نایلون بسته بندی حبوبات به موارد متعددی به شرح زیر بستگی دارد، جهت استعلام قیمت و سفارش چاپ بر نایلون به صورت عمده با گروه چاپ کارا پلاست تماس حاصل نمایید.

عوامل موثر در قیمت چاپ نایلون:

  1. نوع نایلون، نایلکس، کیسه، پلاستیک
  2. ضخامت و ابعاد نایلون
  3. نوع طرح انتخابی شما
  4. تعداد رنگ( تک رنگ، دو رنگ، رنگ های ترکیبی) 

انواع بسته بندی حبوبات

چاپ بسته بندی

  • کاملا شفاف: نایلون شفاف و بدون چاپ امکان دیدن کل محتوای داخل بسته را امکان پذیر می کند. در این نوع بسته بندی، معمولا اطلاعات محصول به وسیله لیبل پشت چسب دار بر روی بسته بندی چسبانده می شود.
  • کاملا رنگی و چاپ دار: بسته بندی های تماما رنگی غالبا برای بسته بندی محصولات منجمد و فریز شده استفاده می شود.
  • رنگی و چاپ دار با پنجره شفاف: این نوع بسته بندی مرسوم ترین و متداول ترین نوع سلفون حبوبات می باشد که امکان مشاهده محتویات داخل بسته را فراهم و مشتری را از بابت کیفیت محصول مطمئن می کند.
  • رول بسته بندی حبوبات: تولید بسته بندی حبوبات در ضخامت و ابعاد مختلف به شکل رول یا برش خورده امکان پذیر می باشد. بیشتر سفارشات بسته بندی حبوبات به صورت رولی است که بعد از تحویل خود فرد سفارش دهنده با دستگاه دوخت بسته بندی را انجام می دهد. این نوع سفارش باعث کاهش هزینه ها به حداقل می شود اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که خودتان باشد دستگاه دوخت را برای بسته بندی تهیه کنید تا با تحویل رول بتوانید محصول یا مواد غذایی مورد نظر را بسته بندی کنید.

مشخصات چاپ نایلکس حبوبات

قیمت چاپ نایلون حبوبات

مشخصات نایلون بسته بندی 

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

مزایا و ویژگی چاپ بسته بندی نایلون حبوبات

انواع نایلون بسته بندی حبوبات

  • انتقال اطلاعات محصول شامل نام محصول، نام کارخانه تولیدکننده، تاریخ تولید و انقضا، آدرس کارخانه و… به مشتری.
  • حفظ بهداشت و سلامت محصول و فراهم کردن شرایط مطلوب جهت نگهداری به منظور افزایش زمان ماندگاری و طول عمر.
  • زیبایی ظاهری و جلب نظر مشتری به جهت فروش بیشتر.
  •   بسته‌بندی حبوبات باعث می‌شود که حمل‌ونقل، نگهداری و انبار کردن حبوبات آسان‌تر باشد و همچنین از رطوبت و خیس شدن حبوبات جلوگیری می‌کند.
  • همچنین بسته‌بندی حبوبات باعث می‌شود که چیدمان محصولات در قفسه‌های فروشگاه‌ها آسان‌تر باشد.

  • هزینه ی چاپ نایلون بسته بندی حبوبات چقدر است؟

    قیمت چاپ نایلون بستگی به طرح، جنس و ضخامت نایلون و مواردی مشابه دارد برای اطلاعات بیشتر با مجموعه ی کاراپلاست تماس حاصل نمایید.

  • ویژگی نایلون حبوبات چیست؟

    نایلون حبوبات دارای قابلیت چاپ پذیری بالا، مقاومت در برابر رطوبت و پارگی می باشد.

  • چاپ بسته بندی حبوبات چند نوع است؟

    چاپ بسته بندی شامل دو نوع تمام چاپی و چاپی همراه با پنجره شفاف می شود.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید