چاپ نایلون فروشگاهی - خرید و تولید انواع نایلکس فروشگاهی در تهران

09129179448 واحد فروش
چاپ نایلون فروشگاهی

شما می توانید برای بسته بندی و فروش محصولات خود، نایلون فروشگاهی با لوگو و برند چاپ شده ی مخصوص خودتان با بالاترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه به صورت عمده در طرح و رنگ های مختلف از مجموعه ی کارا پلاست سفارش دهید. برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش چاپ نایلکس فروشگاهی با ما تماس حاصل نمایید.

کارا پلاست
کارا پلاست

چاپ نایلون فروشگاهی

پلاستیک فروشگاهی چیست؟ چه کاربردی دارد؟

چاپ بر نایلون فروشگاه

پلاستیک فروشگاهی با نام های نایلون و نایلکس فروشگاهی برای جابه جایی کالای خریداری شده در فروشگاه، سوپرمارکت و مغازه، میوه فروشی و .... با دو اهداف حمل و نقل آسان، تبلیغات برند ها تولید می شود که این نوع کیسه به دو گروه نایلون ساده و پلاستیک تبلیغاتی تقسیم بندی شده که هر کدام دارای قابلیت و انواع متنوع می باشد که در ادامه به معرفی انواع چاپ نایلون می پردازیم با مجموعه کارا پلاست همراه باشید.

انواع مدل نایلکس فروشگاهی

  • نایلون ساده

نایلون ساده مخصوص مغازه، سوپرمارکت، مغازه می باشد که جهت حمل و نقل، جابه جایی آسان کالای خریداری شده در طرح و مدل های به شرح زیر مورد استفاده قرار می گیرد که در برابر پارگی، رطوبت بسیار با دوام و مقاوم است. 

  • نایلون تبلیغاتی

نایلون و نایلکس فروشگاهی قابلیت چاپ انواع طرح و مدل از پیش ساخته شده و انتخابی شما را دارد که می توانید با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب  به صورت عمده برای جابه جایی و عرضه ی محصولات لوکس سفارش دهید.

انواع نایلکس فروشگاهی

انواع نایلون ساده
نایلکس دسته دار نایلکس راه راه 
نایلون شیری رنگ نایلون مشکی
انواع نایلون تبلیغاتی
نایلون دسته موزی نایلون دسته بندی
نایلون دسته تقویت نایلون رنگی

چاپ نایلون رنگی

قابلیت چاپ نایلون ها به چه صورت است؟ 

نایلون ها نسبت به پاکت کاغذی، قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد و همین امر موجب افزایش فروش پلاستیک فروشگاهی برای تبلیغ شرکت و برند محصولات و جذب مشتری شده است. مجموعه گارا پلاست،چاپ را برروی کیسه تبلیغاتی در طرح و رنگ متنوع با بالاترین کیفیت انجام می دهد. 

مزایای انواع نایلکس تبلیغاتی

با توجه به این که برای بسته بندی و جابه جایی محصولات انواع کیسه و پاکت طراحی و تولید شده است، برترین و پرفروش ترین انواع بسته بندی، نایلکس می باشد که به دلیل دارا بودن ویژگی هایی اعم از مقاومت در برابر پارگی، مقاومت در برابر رطوب، تحمل وزن کالای خریداری شده، ماندگاری بالا و قابلیت چاپ پذیری نسبت به سایر بسته بندی و پاگت کاغدی بسیار محبوب است. به همین دلیل فروشگاه های زنجیره ای، تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات لوکس برای چاپ بر روی انواع کیسه فروشگاهی به صورت عمده به فروشگاه کارا پلاست سفارش می دهند.

مشخصات فنی  نایلکس فروشگاهی

قیمت چاپ نایلون فروشگاهی

مشخصات  نایلکس فروشگاهی

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

قیمت چاپ پلاستیک فروشگاهی

قیمت سفارش چاپ برروی نایلکس سوالی است که برای هر متقاضی پیش می آید، قیمت چاپ برروی انواع نایلون، نایلکس و پلاستیک با توجه به مواردی اعم از طرح، رنگ، لوگو، متن تبلیغاتی و..... برآورد می گردد. جهت دریافت لیست قیمت چاپ برروی نایلون تبلیغاتی با ما تماس حاصل نمایید.

خرید نایلون و نایلکس فروشگاه

جهت خرید انواع نایلون فروشگاهی در  مدل های ساده و چاپ شده می توانید به صورت خرید کیسه کیلویی به مجموعه ی کارا پلاست مراجعه نمایید. چاپ طرح های متنوع به همراه معرفی محصول مدنظر و لوگوی شرکت شما با بالاترین کیفیت برروی پلاستیک را با قیمت مناسب به ما بسپارید.

لیست قیمت چاپ نایلون

چاپ نایلون دسته موزی 

نایلون فروشگاهی در طرح و مدل های متنوع تولید می شود و نایلون دسته موزی جزء انواع کیسه فروشگاهی محسوب شده و به دلیل قابلیت حمل و نقل آسان کالای خریداری شده، قابلیت چاپ پذیری و دارا بودن طرح شیک و خاص در بین شرکت هایی که عرضه کننده ی کالاهای لوکس هستند، بسیار محبوب است. این نایلکس علاوه بر کابردی که دارد به علت دارا بودن نمای تبلیغاتی، می توان برای بسته بندی پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و.... جهت جذب مشتری و بالا بردن میزان فروش استفاده کرد.


  • برای چاپ نایلون بهتر است یا پاکت کاغذی؟

    با توجه به این که نایلون و نایلکس قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد، چاپ برروی پلاستیک فروشگاهی گزینه ای مناسب است.

  • هزینه ی چاپ طرح بر کیسه تبلیغاتی چقدر می شود؟

    جهت اطلاع از قیمت چاپ بربسته بندی تبلیغات فروشگاه با ما تماس بگیرید.

  • آیا سفارش چاپ بر بسته بندی و پلاستیک به صورت عمده امکان پذیر است؟

    بله می توانید برای ثبت سفارش چاپ بر نایلون فروشگاه، با مجموعه کاراپلاست تماس حاصل نمایید.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید