قیمت چاپ نایلون و نایلکس میوه

09129179448 واحد فروش
چاپ نایلون میوه فروشی

نایلون میوه و سبزیجات، از پرکاربرد ترین و ضروری ترین اقلام مورد نیاز در میوه فروشی و تره بار جهت جابه جایی آسان محصولات خریداری شده، محسوب می شود. شما می توانید برای سفارش چاپ نایلون میوه با مجموعه ی کارا پلاست تماس حاصل نمایید.

کارا پلاست
کارا پلاست

نایلون میوه

نایلون میوه به منظور جابه جایی، حمل و نقل آسان میوه و سبزیجات خریداری شده بسیار پرکاربرد است. نایلکس سبزیجات، در ابعاد و مدل های متنوع با توجه به درخواست متقاضیان تولید و عرضه می گردد، این محصول دارای قابلیت های مختف اعم از چاپ پذیری بالا، مقاوم در برابر پارگی، کشسانی بالا، تحمل وزن سنگین و .... است. شما می توانید برند، لوگو، نام شرکت به همراه شماره تماس و آدرس را جهت چاپ بر نایلکس به صورت عمده سفارش دهید و تنها با چاپ نایلون رنگی در زمینه ی تبلیغات و فروش، بسیار موفق خواهید شد.

نایلون میوه فروشی

قیمت نایلون میوه

نایلون و نایلکس میوه فروشی، در مدل و ابعاد متنوع تولید و عرضه می شود. در تره بار و میوه فروشی بیشتر از نایلون دسته رکابی و نایلون خیاری به صورت کیلویی استفاده می شود که قابلیت چاپ پذیری و رنگ پذیری بالایی دارد. 

نایلون خیاری

نایلون خیاری با قیمت

نایلون خیاری با دسته ای ضخیم جهت تحمل وزن سنگین محصولاتی اعم از خیار، بادمجان، کدو، هویج و... به صورت فله ای در میدون میوه و تره بار، طراحی شده است از ویژگی پلاستیک خیاری می توان به حفظ کیفیت و تازه بودن محصولات می توان اشاره کرد. البته این نوع بسته بندی دارای کاربرد و ویژگی متنوعی می باشد اما چون در قدیم تنها برای جابه جایی و نگهداری خیار استفاده می کردند در بازار به عنوان کیسه خیاری معروف می باشد حتی از دیگر قابلیت های این کیسه فله ای می توان قابلیت چاپ پذیری بالایی که دارد را نام برد.

نایلون رکابی

لیست قیمت نایلون میوه فروشی

نایلکس دسته دار رکابی همان پلاستیک یا نایلون موجود در فروشگاه های زنجیره ای است که علاوه ی بر جنبه ی تبلیغاتی به منظور جابه جایی محصولات خریداری شده به مشتریان ارائه داده می شود. این مراکز خرید به صورت عمده در تعداد بالا انواع نایلون رکابی را با توجه به نوع محصولات خود سفارش می دهند. برای آنکه در زمینه ی تبلیغات موفق باشد و در این راه کمترین هزینه ها را انجام دهید تنها از راه چاپ تبلیغات بر روی نایلون، به کسب و کار خود رونق ببخشید. 

مشخصات چاپ بر نایلون میوه و سبزیجات

انواع نایلون میوه

مشخصات چاپ نایلون میوه

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
رنگ پلاستیک شفاف
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

خرید نایلون تبلیغاتی

ویژگی و کاربرد نایلون میوه فروشی

نایلکس میوه

نایلون میوه و سبزیجات دارای قابلیت کشسانی و تحمل وزن سنگین میوه، حمل و نقل آسان، چاپ پذیری بالا، قیمت مناسب، سفارش به صورت عمده می باشد که اغلب در میوه فروشی، تره بار، سوپر مارکت و مغازه مورد استفاده قرار می گیرد. 

  • مقاومت بالا در برابر پارگی

  • مقاومت در مقابل رطوبت
  • دارای رنگ بندی متنوع
  • جابه جایی آسان

قیمت چاپ نایلون میوه

انواع نایلکس میوه

قیمت چاپ بر نایلون میوه با توجه به ابعاد، جنس نایلون، نوع دسته، نوع چاپ و تعداد رنگ درخواستی و .... بستگی دارد. جهت استعلام قیمت چاپ نایلکس میوه و سفارش چاپ نایلون رنگی با واحد فروش مجموعه کارا پلاست تماس گرفته و برای سفارش نایلون تبلیغاتی به صورت عمده با بالاترین کیفیت و ماندگاری، اقدام نمایید.


  • پر فروش ترین نایلون میوه فروشی کدام اند؟

    پر فروش ترین نایلون میوه فروشی، نایلون رکابی است.

  • قیمت نایلکس میوه و سبزیجات چقدر است؟

    برای استعلام قیمت چاپ نایلون بسته بندی میوه، با کارشناسان مجموعه کارا پلاست تماس حاصل نمایید.

  • انواع نایلون مخصوص میوه کدام اند؟

    نایلون رکابی، نایلون خیاری مخصوص بسته بندی میوه و صیفی جات طراحی و تولید شده است.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید