نایلون دسته زنبیلی با طرح های جذاب و متنوع

09129179448 واحد فروش
نایلون زنبیلی

نایلون در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند و مهم ترین ویژگی آن ها، دسته دار بودن است که باعث سهولت در جابه جایی کالاها می شود. برای معرفی نایلون دسته زنبیلی و سفارش چاپ بر نایلکس و نایلون تبلیغاتی با مجموعه کارا پلاست همراه باشید.

کارا پلاست
کارا پلاست

چاپ نایلون زنبیلی

نایلون دسته زنبیلی از سری تجهیزات مهم در فروشگاه، سوپرمارکت، مغازه و .... برای جابه جایی محصولات و کالاها است که دارای ویژگی هایی اعم از قابلیت کشسانی، جابه جایی آسان، قابلیت چاپ پذیری بالا، قابل تولید در ابعاد مختلف می باشد. شما می توانید از طریق تماس با واحد فروش مجموعه کارا پلاست برای سفارش چاپ نایلون، اقدام نمایید.

نایلون زنبیلی

نایلون زنبیلی به دلیل دارا بودن جنبه ی تبلیغاتی مناسب برای فروشگاه پوشاک، آرایشی، مغازه و .... جهت تبلیغات (برند، محصولات، فروشگاه) برای به دست آوردن بالاترین میزان فروش کاربرد دارد.

نایلکس بهتر است یا نایلون زنبیلی؟

به طور کلی جنس مواد اولیه نایلکسی مقاوم تر و براق تر از مواد اولیه نایلونی است که باعث حمل وزن بیشتر و قابلیت کشسانی بیشتر نسبت به نایلون می شود اما چاپ نایلون رنگی زنبیلی برای گسترش تبلیغات بسیار موثر و مناسب است.

نایلون دسته زنبیلی با چاپ

قیمت نایلون زنبیلی

قیمت نایلون زنبیلی با توجه به مدل، طرح چاپ، ابعاد، تعداد و .... بر آورد می گردد، متقاضیان می توانند جهت استعلام قیمت و خرید نایلکس زنبیلی به صورت عمده، با ما تماس حاصل نمایند. اگر قصد سفارش چاپ نایلون فروشگاهی را دارید، پیشنهاد ما نایلون و نایلکس دسته زنبیلی که از پرفروش ترین محصولات است، می باشد.

هزینه چاپ بر نایلون دسته زنبیلی

کاربرد نایلون دسته زنبیلی

پلاستیک دسته زنبیلی

با توجه به این که دسته های این نوع پلاستیک به صورت بندی می باشد نمی توان از آن برای حمل بارهای سنگین استفاده کرد. قدرت تحمل وزن این نایلون ها معمولا بین ۳ تا ۵ کیلوگرم است، اما هرچه ضخامت افزایش یابد توان تحمل وزنی و فشاری آن نیز افزایش می یابد. در هر صورت از این نایلون ها بیشتر به خاطر ظاهر شیک و جذاب آن ها استفاده می شود و غالبا برای حمل کالاهای سنگین مورد استفاده قرار نمی گیرند. این کیسه ها برای بوتیک ها، فروشگاه های کیف و کفش، کتاب و لوازم تحریر، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، داروخانه ها و کسانی که به دنبال یک کیسه شیک برای فروشگاه خود هستند مناسب می باشد.

چاپ نایلون دسته زنبیلی

مشخصات چاپ نایلون دسته زنبیلی

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

چاپ بر نایلون زنبیلی

نایلون دسته زنبیلی کاست دار

چاپ بر نایلون

چنانچه تصمیم به افزایش حجم نایلون بدون تغییر سایز آن داشته باشید، می توانید آن را به شکل ته کاست و یا بغل کاست سفارش دهید. نایلکس دسته زنبیلی ساده به شکل سه طرف دوخت با دسته آویزان تولید می شوند. اما نمونه های کاست دار در اطراف و یا انتهای پاکت دارای یک کاست جداگانه می باشند.

ویژگی نایلون زنبیلی

  • قابلیت کشسانی
  • مقاوم در برابر پارگی
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • قابلیت چاپ پذیری و رنگ پذیری بالا
  • قابلیت جابه جایی آسان
  • مناسب برای فروشگاه و مغازه
  • قیمت مناسب
  • سفارش به صورت عمده

انواع نایلون دسته دار

لیست قیمت چاپ نایلون رکابی

نایلکس دسته دار رکابی همان پلاستیک یا نایلون موجود در فروشگاه های زنجیره ای است که علاوه ی بر جنبه ی تبلیغاتی به منظور جابه جایی محصولات خریداری شده به مشتریان ارائه داده می شود. این مراکز خرید به صورت عمده در تعداد بالا انواع نایلون رکابی را با توجه به نوع محصولات خود سفارش می دهند.

قیمت چاپ بر نایلون دسته موزی

نایلون فروشگاهی در طرح و مدل های متنوع تولید می شود و نایلون دسته موزی جزء انواع کیسه فروشگاهی محسوب شده و به دلیل قابلیت حمل و نقل آسان کالای خریداری شده، قابلیت چاپ پذیری و دارا بودن طرح شیک و خاص در بین شرکت هایی که عرضه کننده ی کالاهای لوکس هستند، بسیار محبوب است.


  • قیمت چاپ نایلون زنبیلی چقدر است؟

    قیمت نایلون زنبیلی با توجه به طرح، مدل، ابعاد نایلون قیمت گذاری می شود. برای استعلام قیمت با ما تماس حاصل نمایید.

  • نایلون زنبیلی چه ویژگی هایی دارد؟

    نایلون دسته دار زنبیلی دارای ویژگی هایی اعم از مقاوم در برابر پارگی، مقاوم در برابر رطوبت، قابلیت چاپ پذیری و رنگ پذیری بالا، قابلیت جابه جایی آسان می باشد.

  • نایلون زنبیلی چه کاربردی دارد؟

    نایلون زنبیلی مخصوص فروشگاه، بوتیک، لوازم آرایشی و ... طراحی شده است.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید