چاپ نایلون تبلیغاتی ارزان قیمت - چاپ روی انواع نایلکس

09129179448 واحد فروش
چاپ نایلون

بهترین طرح و مدل ها را برای چاپ بر نایلون، نایلکس و سلفون جهت تبلیغ محصولات خود، با بالاترین کیفیت به صورت عمده به شرکت کارا پلاست بسپارید. با این روش تبلیغ تنها با کمترین هزینه می توانید نام برند و شرکت خود را در ذهن مشتریان ماندگار سازید.

کارا پلاست
کارا پلاست

نمونه کارهای کاراپلاست

چاپ بر نایلون

برای رشد و پیشرفت یک شرکت و برند، نیاز به معرفی و تبلیغ محصولات مربوطه می باشد تا باعث آشنایی مردم با محصولات تولیدی آن شرکت شود. روش های مختلفی برای تبلیغ وجود دارد که ساده ترین و بهترین آن، چاپ بر نایلونی است که در آن محصولات خریداری شده قرار می گیرد که بر روی آن لوگو، برند، شماره تماس شرکت چاپ شده است. این نایلکس در مدل و ابعاد متنوع به صورت عمده با قیمت مقرون به صرفه عرضه می شود. چاپ بر نایلون را جهت تبلیغ برند و محصول خود می توانید به مجموعه ی کارا پلاست بسپارید و از طریق تماس با کارشناس فروش این مجموعه  طرحی شیک و ساده برای تبلیغ با بالاترین کیفیت جهت افزایش مشتری و بالا بردن میزان فروش، دریافت نمایید.

مزایای چاپ بر نایلکس نسبت به پاکت

نایلکس با توجه به ساختاری که نسبت به پاکت کاغذی دارد باعث برتری و محبوب بودن آن شده است که این مزایا شامل مقاومت در برابر رطوبت، در برابر پارگی و قابلیت تولید در مدل های متنوع می شود اما نکته ی قابل توجه این است که شرکت ها عرضه کننده تقاضای نایلکسی دارند که علاوه بر دارا بودن مقاومت، جنبه ی تبلیغاتی هم داشته باشند. فروشگاه کارا پلاست پیشنهاد چاپ بر نایلون، نایلکس و سلفون را می دهد زیرا از مهم ترین ویژگی آن ها، قابلیت چاپ پذیری بالا می باشد. 

 نایلون تبلیغاتی چیست؟

بسیاری از فروشگاه ها، سوپرماکت ها، مراکز خرید، رستوران و فست فودی ها متقاضی نایلون تبلیغاتی جهت ارائه دادن کالای خود به مشتریان می باشند. امروزه با توجه به افزایش شغل های متنوع میزان درخواست تبلیغات بسیار بالا رفته است و البته روش های مختلفی برای تبلیغات با هزینه های بسیار بالا وجود دارد اما پیشنهاد ما ارزان ترین و به صرفه ترین روش تبلیغ، چاپ بر روی نایلکس است که لوگو، برند  و شماره مخصوص شغل شما بر پلاستیک چاپ شده و به راحتی می توانید به مشتریان خود همراه با محصولاتتان ارائه دهید.

انواع بسته بندی

در فروشگاه پوشاک و مواد غذایی برای جابه جایی محصولات خریداری شده استفاده از نایلکس ضروری است و شما می توانید به جای عرضه ی نایلون بسته بندی ساده از چاپ نایلون فروشگاهی برای بالا بردن میزان فروش استفاده نمایید زیرا بهترین و به صرفه ترین روش تبلیغ می باشد که البته بازدهی بسیار بالایی هم دارد.

قیمت چاپ نایلون فروشگاهی

نان از سری مواد خوراکی می باشد که در وعده ی صبحانه و غذایی سرو می شود و در هنگام تولید و عرضه ی آن لازم است که نکات و اصول بهداشتی رعایت شود بنابراین برای این امر، نان را به صورت بسته بندی عرضه می کنند مانند نان تست، نان باگت، نان لواش و... که برند سحر، سه نان، تک نان و... بر روی نایلون نان چاپ شده است.

قیمت بسته بندی نان

برای عرضه ی خاک مخصوص گل و گیاه، میوه جات، محصولات غذایی، ساختمانی، آپارتمانی و حتی خاک مخصوص حیوانی اعم از گربه و سگ به صورت عمده لازم است به صورت بسته بندی عرضه شود. برای تبلیغ، فروش بالا و کمک به مشتری برای انتخاب صحیح خاک مدنظر باید نوع خاک و اسم شرکت پخش کننده بر روی نایلون بسته بندی خاک با بالاترین کیفیت چاپ شود.

قیمت چاپ بر نایلون خاک

ذغال انواع و مدل های متنوعی دارد که شامل ذغال کبابی، ذغال لیمو، ذغال چینی و ذغال قالبی با کاربرد های متنوع می باشد. جهت سفارش چاپ بر نایلون بسته بندی ذغال با طرح و متن دلخواه خود در ابعاد سفارشی با کارشناسان کاراپلاست تماس حاصل نمایید.

هزینه یچاپ بر بسته بندی ذغال

برای بسته بندی محصولاتی مانند خشکبار، مواد غذایی، میوه و صیفی جات، غلات به صورت فله ای از نایلون خیاری استفاده می کنند زیرا جهت ترو تازه نگه داشتن آو حفظ کیفیت محصولات مناسب می باشد، جهت سفارش نایلون خیاری چاپ شده در ابعاد و ضخامت درخواستی خود با ما در ارتباط باشید، این نوع نایلکس خیاری دارای دسته ای ضخیم و مقاوم برای جابه جایی و جلوگیری از پارگی می باشد.

قیمت چاپ نایلون خیاری

  • چاپ نایلون استرچ پالت

استفاده از نایلون استرچ مزیت جهت ثابت ماندن  محصول از هر گونه آلودگی و آسیب، ثابت ماندن محصول در محل قرار گرفتن تعداد زیادی از محصولات کنارهم،  می باشد. این نوع نایلکس بسته بندی بسیار مناسب و باعث ایجاد نظم و ترتیب محصولات در کنارهم بوده و به دلیل ویژگی هایی که دارد در بین طرفداران خود بسیار محبوب است.

قیمت نایلون استرچ پالت

  • چاپ نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ جهت وکیوم محصولات زیاد کنار هم مانند باکس نوشابه، باکس آب معدنی و انواع باکس نوشیدنی کاربرد دارد، این نوع نایلون بسته بندی در برابر دمای بالا و حرارت بسیار حساس بود و در دمای بین  بین ۱۶۰ تا ۲۲۰ درجه تغییر حالت و شکل می دهد البته استفاده از آن تنها از طریق  کمک دستگاه شیرینگ صورت می گیرد.

قیمت نایلون شیرینگ

  • نایلون حبابدار

نایلون حبابدار نوعی بسته بندی ضربه گیر است که در اسباب کشی، جابه جایی محصولات برای حفظ محصول، صدمه ندیدن آن ها کاربرد دارد که با مشخصات  بالشتک هایی پر شده از هوا بر روی سطح نایلون جهت عایق و ضربه گیر طراحی شده است جهت سفارش چاپ بر نایلون حبابدار با ما تماس بگیرید.

قیمت نایلون حبابدار

مشخصات فنی نایلون بسته بندی

مشخصات نایلون بسته بندی

رنگ چاپ دو الی سه رنگ ترکیبی
قابلیت چاپ چاپ بر نایلون و نایلکس و فیلم های oppو cpp 
جنس نایلون مقاوم در برابر رطوبت، پارگی
ابعاد نایلون عرض ۱۴ سانتیمتر تا۹۰ سانتیمتر
نوع عرضه نایلون خیاری رولی و کیلویی
قیمت تماس بگیرید
ماندگاری چاپ ماندگاری بالایی دارد

مزایای استفاده از نایلکس چاپ شده

  • مقرون به صرفه

  • دارای کیفیت بالا

  • قابلیت بالا بردن میزان فروش 

  • قابلیت درج لوگو، بند، شماره تماس و آدرس شما

  • باعث ماندگاری برند شما بر ذهن مشتریان می شود

قیمت چاپ نایلون

قیمت چاب بر نایلون به مواردی اعم از طرح، مدل، رنگ و مواردی مشابه بستگی دارد با تماس با کارشناس فروش مجموعه ی ما می توانید طرح ها ی از پیش ساخته شده را دریافت کرده و پلاستیک تبلیغاتی شیک و ساده را دریافت نمایید. جهت ثبت سفارش طرح تبلیغ بر انواع پلاستیک در مدل های دسته بند دار، دسته موزی، دسته تقویت با بالاترین کیفیت به صورت عمده با ما تماس حاصل نمایید.

لیست تولیدات و خدمات کارا پلاست :

۱- انواع نایلون های فروشگاهی دسته بند دار ، دسته موزی ، دسته تقویت جهت سفارشات چاپی
۲- نایلکس زباله، فریزری، سوپری و رنگی. ( با امکان قبول سفارش چاپ بر روی نایلون )
۳- سلفون مات و شفاف.
۴- فیلم های (OPP(oriented polypropylene و (CPP(cast polypropylene شفاف و لیبل برای بطری.
۵- انواع نایلون های حبابدار ضربه گیر ریز و درشت در ضخامتهای ۲ و ۳ و ۵ لا
۶- شیرینگ (PVC (pvc shrink wrap film و شیرینگ نایلون.
۷- انواع استرچ Stretch Films.
۸- نایلون معمولی و نایلون سه لایه (مخصوص مرغ و شیر)، نایلون پی وی سی و نایلون رنگی.
انواع چاپ:
۱- چاپ تک رنگ تا ۶ رنگ، فلکسو، بغل کاست.
۲- چاپ تک رنگ تا ۸ رنگ ته کاست، سیلندر مرکز و هلیو.
انواع دوخت:
۱- ته دوخت بغل کاست loop handle، دسته موزی و رکابی.
۲- بغل دوخت ته کاست دسته تقویت شده و بند دار.
۳- دوخت کاوری با لب چسب و بدون لبه چسب.
۴- دوخت کاوری با پرفراژ و پانچ
۵- دوخت با زیپ کیپ.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
تماس بگیرید